  • 41. Data: 2017-08-31 20:38:50
    Temat: Re: normalnie ?yjemy w obozie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Aug 2017 20:18:03 +0200, "michal" <...@b...pl> wrote:
    > Czy przegl?d inst. gazowej wprowadzono ok. 1995r
    > po wybuchu gazu w Gda?sku?
    > Ta sprawa jest dok?adnie w chwili obecnej opisana,
    > mo?na poszuka? i si? zdziwi? lub nie, (zale?y co kto sobie my?li)

    Czy mógłbyś ustawić prawidłowo kodowanie w swoim czytniku?

    --
    Marek

  • 42. Data: 2017-08-31 20:47:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U mnie jest dobrze. Niech nie zmienia ustawien kodowania.

  • 43. Data: 2017-08-31 20:53:12
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-31 o 19:56, Piotr Gałka pisze:
    > Ja nie znałem dziadka bo go w 51 wzięli na przesłuchanie i wrócił z
    > pękniętą śledzioną i po tygodniu zmarł. Mieli podejrzenia, ale nie
    > mieli pewności - dlatego wrócił i należeliśmy do tej szczęśliwej
    > części rodzin w Polsce, która wie gdzie jest grób. Według informacji
    > od mojej mamy dziadek podczas okupacji był koordynatorem
    > zaopatrzenia kilku grup partyzantki AK w Kieleckim. Czyli nie był w
    > lesie tylko w cywilu organizował po wsiach przede wszystkim żywność.

    No, z takimi korzeniami, to u michnikowszczyzny jesteś skreślony. Wg.
    nich, to "opozycjonowanie" miało prawo (czy raczej "lewo", wszak
    uważali, że PZPR zdradziła socjalistyczne, "szlachetne" ideały!) - miało
    prawo zacząć się dopiero w '68-mym. A kto nie był za młodu komunistą,
    ten na starość musi zostać faszystą (f~ to zresztą też socjalizm,
    nawiasem pisząc. Choć jednak zdecydowanie mniej rujnujący!)

    Takich, co to "przejrzeli na oczy" w '68-mym nazywam "wczoraj
    urodzonymi". Bo wcześniej, przez (bywało) 3, albo więcej pokoleń, z
    dziada pradziada - kochali "Kapitał", choć i na brak zwykłego grosza ich
    rodziny najczęściej nie narzekały, a nawet, można rzec: wręcz
    przeciwnie, bo albo robiły kariery w palestrze, albo medycynie, czy
    wręcz w bank-sterce...
    A zwykli, robotni-robotni-cy (czyli tacy, co do strajkowania, i innych
    ekscesów się nie palili) zazwyczaj komunizm omijali szerokim łukiem!

  • 44. Data: 2017-08-31 21:02:03
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-31 o 20:38, Marek pisze:

    > Czy mógłbyś ustawić prawidłowo kodowanie w swoim czytniku?

    > U mnie jest dobrze. Niech nie zmienia ustawien kodowania.

    Zrobiłem kontaminację 3 postów, aby pokazać, że i u mnie jest pierwotny
    (a kwestionowany przez Marka) post prawidłowo, a dopiero w jego
    cytowaniu są krzaki. Pewnie znaki źle interpretuje jego czytnik, bo nie
    sprawdza ustawień w odczytywanej (i cytowanej) wiadomości, nie sprawdza,
    tylko "zgaduje" (błędnie!)

    Na koniec: Zenek! Nie wycinaj cytatów ani "wrotki"!

  • 45. Data: 2017-08-31 21:14:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Aug 2017 11:47:41 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > U mnie jest dobrze. Niech nie zmienia ustawien kodowania.

    Nie ma prawidłowo, czytnik powinien deklarować kodowanie, a jego tego
    nie robi.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2017-08-31 21:18:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To dlaczego u mnie jest dobrze?

  • 47. Data: 2017-08-31 21:25:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-31 o 19:33, sundayman pisze:

    > Otóż to.
    > Widziałem kiedyś gdzieś (z cholerę sobie nie przypomnę...)
    > opis jakiegoś naszego rodaka mieszkającego w jakimś Paragwaju czy innej
    > Portugalii, który sobie właśnie sam zrobił windę w domu.
    Indie, dzisiaj się tam zawalił 6 piętrowy blok mieszkalny,
    akurat to nie ma nic wspólnego z udt ale u nas by podobnie było gdyby
    ludzie sami budowali wg własnego widzimisię, z windami czy zbiornikami
    byłoby podobnie. Prywaciarz, w tym najgorszym wydaniu potrafi na wszystkim
    zaoszczędzić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 48. Data: 2017-08-31 22:09:34
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > I coś tam było na temat przepisów oidp, że tam jakoś sobie radzą bez
    > tego dozoru w materii wind, i jakoś ludzie nie giną masowo.
    >
    > No niestety. Ja całym sercem jestem przeciw socjalizmowi i jego
    > przejawom. I jakoś zawsze mi się podobało to, żeby człowiek posiadał
    > maksimum wolności połączonej z maksimum odpowiedzialności.
    > Moim zdaniem czym bardziej mafia zwana "państwem" myśli i decyduje za
    > człowieka, tym bardziej jest to hodowla kurczaków a nie społeczność
    > wolnych ludzi.
    >
    > No ale wiem, to takie sobie mało popularny dziś pogląd.

    Krzysztof Kamienski
    Paramaribo Surinam

    --
    pzdr, j.r.

  • 49. Data: 2017-08-31 22:58:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Aug 2017 16:21:15 +0200, w <oo9612$kgi$1@node1.news.atman.pl>,
    sundayman <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "Jeśli wykorzystujesz w swojej firmie urządzenia techniczne takie, jak
    > np. kotły parowe, wózki widłowe, suwnice albo windy, pamiętaj o ich
    > zarejestrowaniu, aby uzyskać zgodę na użytkowanie. Urządzenia te
    > podlegać okresowym badaniom technicznym. "
    >
    > No żesz kurwa mać. A do użytkowania elektrycznego kibla nie ma

    E tam. Raport środowiskowy, którą muszą składać firmy, jest lepszy.

  • 50. Data: 2017-08-31 22:59:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nosz kurwa, tylko paść na podłogę i nogami się nakryć, serio???  "Nie
    > więcej niż 3 zmienne i 4 stale oporniki"?? Rozumiem że jak już będzie 5

    No to ja ci powiem coś lepszego.
    Sprawę znam ze słyszenia,ale brzmi wiarygodnie. W jakimś radio to
    słyszałem z pół roku temu chyba,

    Otóż, do niedawna producent, oprócz oczywiście sryliona wymogów i
    papierów i certyfikatów, musiał dostarczać dokumentację dotyczącą użycia
    "chemicznych" pierwiastków czy chuj wie jak to się nazywało.
    I do tej pory mogło się to odbywać zbiorczo.

    Obecnie podobno należy to robić dla KAŻDEGO elementu w danym urządzeniu.
    Czyli - dla np. radia samochodowego dla każdego opornika SMD itp.
    W taki zresztą kontekście to komentowano - że teraz producent np.
    samochodu będzie musiał robić milion takich dokumentów.

    Nie sprawdzałem tego newsa, ale jakoś nie wiem czemu nie wydaje mi się
    niemożliwy. Może któryś z kolegów wie jak to wygląda rzeczywiście.

    > raczej wymyslanie  roboty dla armii urzedasow, bo przecież trzeba te
    > odtwarzacze rozbierać na poszczególne elementy i liczyć w nich te
    > rezystory. No ja pierdolę....

    no właśnie tak. To by należało dobrze pierdolnąć chyba.