  • 231. Data: 2017-09-27 16:21:02
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Sep 2017 10:36:22 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Od pewnego czasu obowiazuje u nas WEEE i na smietnik nie wolno.
    > Ale ... co zrobiles z wlasnym zuzytym sprzetem elektronicznym ?

    Mam na myśli lata 50-2017. Swój stary trzymam w różnych
    rupieciarniach.

    --
    Marek

  • 232. Data: 2017-09-27 16:22:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Od pewnego czasu obowiazuje u nas WEEE i na smietnik nie wolno.

    No skoro są zbiórki to tym bardziej nie widzę powodów do rohs.

    --
    Marek

  • 233. Data: 2017-12-27 20:41:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Thursday, August 31, 2017, 5:42:24 PM, you wrote:

    > Przesadzasz.
    > Moi rodzice mieli własny kajak składany. Na jego dziobie dyndała mała
    > mosiężna blaszka - to była rejestracja bo wtedy każdy kajak musiał być
    > zarejestrowany.
    > Pierwszy magnetofon chyba ZK120 widziałem u mojego wujka, który mógł go
    > kupić bo wystarał się o pozwolenie.

    Teraz to po bandzie. ZK120 to już była licencja Grundiga (nie mylić z
    kasetowymi) i nie potrzebowałeś żadnego pozwolenia. Może na Tonette?

    > Jest lepiej niż było :)

    Jak żaba, która nie zauważa, że woda coraz cieplejsza aż się
    ugotuje...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 234. Data: 2017-12-28 11:28:34
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Teraz to po bandzie. ZK120 to już była licencja Grundiga (nie mylić z
    > kasetowymi) i nie potrzebowałeś żadnego pozwolenia. Może na Tonette?

    Skąd się biorą takie starocie?
    Teraz odpowiedziałeś na coś z wakacji, czy wtedy odpowiedziałeś, ale
    przeleżało w jakiejś zamrażarce i dziś wypłynęło?
    P.G.

  • 235. Data: 2017-12-28 11:52:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 11:28:34 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Skąd się biorą takie starocie?
    > Teraz odpowiedziałeś na coś z wakacji, czy wtedy odpowiedziałeś, ale
    > przeleżało w jakiejś zamrażarce i dziś wypłynęło?

    RoMan wrzesien przerabia :-)

    J.

  • 236. Data: 2017-12-28 13:25:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > RoMan wrzesien przerabia :-)

    Bo najgorzej jest zostać z zaległościami na Nowy Rok.

    --
    Jarek

  • 237. Data: 2017-12-28 13:49:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Bo najgorzej jest zostać z zaległościami na Nowy Rok.

    Maile z IEEE:EMC-PSTC odkładają mi się w osobnej podkartotece.
    Mój rekord to chyba były 3 lata nie zaglądania i prawie 5000 maili do
    przejrzenia. Ale jak się potem odgrzebywałem to nawet jak jakiś temat
    wydał mi się wart odezwania się to nie wyciągałem starych dyskusji
    dlatego podejrzewałem jakiś techniczny błąd jako przyczynę.
    P.G.

  • 238. Data: 2017-12-28 15:16:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > wydał mi się wart odezwania się to nie wyciągałem starych dyskusji
    > dlatego podejrzewałem jakiś techniczny błąd jako przyczynę.

    Ieee tam, w Usenecie takie rzeczy nikomu nie przeszkadzają.

    --
    Jarek

  • 239. Data: 2018-01-09 08:02:35

    Thu, 28 Dec 2017 15:16:52 +0100, w <s...@f...lasek.waw.pl>,
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(-a):

    > Ieee tam, w Usenecie takie rzeczy nikomu nie przeszkadzają.

    Mnie zdarzało się odpowiedzieć na post z 2000 roku, gdy pociągnęły się newsy z
    icm-archive :)