  • 51. Data: 2017-08-31 23:07:32
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Indie, dzisiaj się tam zawalił 6 piętrowy blok mieszkalny,
    > akurat to nie ma nic wspólnego z udt ale u nas by podobnie było gdyby
    > ludzie sami budowali wg własnego widzimisię, z windami czy zbiornikami

    Ok. Ale ja (mimo całego swojego libertynizmu) nie mówię, żeby WSZYSTKO
    było WSZYSTKIM wolno.

    O ile budowa budynku publicznego albo fabryki powinna podlegać
    określonym wymogom, to już wymogi wobec domu, który sobie stawiam na
    własnej ziemi powinny być minimalne. W końcu to mnie spadnie na łeb.

    Ale - nawet jeżeli przyjąć, że określone dziedziny powinny być bardziej
    restrykcyjnie nadzorowane, no to przecież kurwa jego mać chodzi o to, że
    obecnie następuje przegięcie pały w kierunki zamordyzmu i totalnego
    nadzoru mafii państwowej nad wszystkim co się da.

    Słyszałem dopiero co o tym, że autostrady będą miały zbierać dane z
    systemów odczytujących numery samochodów - czyli kto, gdzie i kiedy jedzie.

    Oczywiście znowu "dla naszego dobra", żeby "przestępcom utrudnić życie".
    No przecież to już wszystko razem osiąga poziom Orwella.

  • 52. Data: 2017-08-31 23:13:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Aug 2017 18:34:58 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Chyba jednak ZK120, ale za dawno było abym był czegokolwiek absolutnie
    > pewny.

    Tak nawiasem mowiac - ZK120 wyglada na taki "konsumencki model", a
    zakup licencji na produkcje sugeruje masowke ... i mieliby jakies
    zezwolenia wprowadzac ?
    Moze i na poczatku wladze mialy inne wizje - szkoly, zaklady, domy
    kultury ... ale minelo pare lat i magnetofony byly w wolnej sprzedazy.

    Moze nie tyle zezwolenie na posiadanie, co zezwolenie nabycia
    bezposrednio w fabryce, serii probnej, poza rozdzielnikiem w pierwszym
    roku itp.

    No chyba, ze juz wtedy ZAIKS chcial miec pod kontrola :-)

    J.

  • 53. Data: 2017-08-31 23:27:34
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.08.2017 o 19:33, sundayman pisze:

    > Otóż to.

    1. Jakie to kraje?
    2. A co ze wspomnianymi lekarzami, pilotami i elektrykami? Też jest
    wolna amerykanka?

    Ale tym razem odpowiedz sam.

    --
    Kaczin

  • 54. Data: 2017-08-31 23:42:21
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.08.2017 o 20:53, JaNus pisze:

    > No, z takimi korzeniami, to u michnikowszczyzny jesteś skreślony. Wg.
    > nich, to "opozycjonowanie" miało prawo (czy raczej "lewo", wszak
    > uważali, że PZPR zdradziła socjalistyczne, "szlachetne" ideały!) - miało
    > prawo zacząć się dopiero w '68-mym. A kto nie był za młodu komunistą,
    > ten na starość musi zostać faszystą (f~ to zresztą też socjalizm,
    > nawiasem pisząc. Choć jednak zdecydowanie mniej rujnujący!)

    Ciekawe co by na to powiedział prokurator Piotrowicz?

    --
    Kaczin

  • 55. Data: 2017-09-01 00:07:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To sobie kup, jaki problem. Wojsko sprzedaje wycofany sprzet. Zaspawana lufa i zamek,
    strzelic sie nie da.

  • 56. Data: 2017-09-01 00:26:21
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Wojsko sprzedaje wycofany sprzet. Zaspawana lufa i zamek, strzelic
    > sie nie da

    Hm, zaspawana? Hm, może znajomy ślusarz jakoś pomoże...

  • 57. Data: 2017-09-01 00:57:56
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    > Ciekawe byłyby igrzyska olimpijskie, na których wypłacano by sute premie
    > najgorszym zawodnikom. Spróbujcie sobie wyobrazić te starania, aby nie
    > wybić się ponad *ostatnie* trzy miejsca!

    Ja to bym na starcie biegu po prostu położył się na korcie i poczekał na
    koniec świata. Kto będzie gorszy ode mnie? :)
    Do mistrzostw kulturystycznych wystawić... Niestety, Manuel Uribe (see
    Google) już nie żyje...
    Do podnoszenia cieżarów babinkę co to ledwo laskę w ręce utrzyma, ale taki
    tetraplegik nie utrzyma niczego, wygra więc!
    Licencję pilota dostanie ten, kto złoży samolocik z papieru, im bardziej
    byle jak...
    No, ciekawe, jak by się starali...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 58. Data: 2017-09-01 01:27:24
    Temat: Re: normalnie ?yjemy w obozie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >U mnie jest dobrze. Niech nie zmienia ustawien kodowania.

    Niech zmieni jak najszybciej, ma źle ustawione... a właściwie w ogóle nie ma
    deklaracji charsetu i kodowania w ogóle nie ma. A przez to niektóre programy
    głupieją.
    Tu jest ciag, jak ustawić OE
    https://www.fotosik.pl/u/sp5sjt/album/2373364
    Strony o tym traktującej już w sieci nie ma, może ja zrobię jakąś.
    Przy ustawianiu kodowania zatwierdzić tylko to, gdzie na zdjęciu jest kursor
    na przycisku, resztę tylko ustawić.

  • 59. Data: 2017-09-01 01:29:48
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > To dlaczego u mnie jest dobrze?

    Bo twój program akurat sobie z tym radzi, ale na zasadzie "domyślam się",
    niż "tak jest". OE u mnie też sobie radzi. Ale np. mailer Opery "wykrzaczy"
    się... (przerabiałem).

  • 60. Data: 2017-09-01 01:59:43
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 16:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "sundayman"  napisał w wiadomości grup

    > No ale takie przepisy. Pewne urzadzenia/klasy urzadzen podlegaja
    > obowiazkowemu DT, inne nie.

    > Ale inny.
    > Tam, jak sie ten wozek uszkodzi i szkode zrobi, to zaplacisz tyle, ze
    > juz bedziesz wiedzial, ze w przyszlosci trzeba speca na przeglady
    > wzywac, o ile na drugi zarobisz.

    A gdy to jest gówniana firma, która nie ma wystaczających pieniędzy żeby
    pokryć ewentualne straty. Wydaje mi się że trochę mitologizujemy USA.
    Wydaje nam się ze nie dotknęła ich europejska (bolszewicka) zaraza
    normowania wszystkiego, i u nich zamiast tego jest wystarczające
    zabezpieczenie w postaci groźby wielkich odszkodowań.
    Specjalistą od USA nie jestem ale w filmach często jest eksploatowany
    wątek okresowych kontroli wszystkich instalacji (nawet wodociągowej)
    przez certyfikowanych serwisantów. Tak wiec wszechobecne kontrole. A
    kwestia norm. W USA tak samo są normy zbliżone do ROHS czy normy emisji
    spalin.

    --
    pozdrawiam
    MD