  • Data: 2017-09-04 00:53:42
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnoqp0se.hb3.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie znikąd, tylko z precedensowego wyroku sądu. W anglosaskim prawie

    Ale ten precedens, to raczej nie wziął się z chmur, musiało coś zajść, aby
    tak to się potoczyło.

    > jest tak, że jeśli sąd raz wydał wyrok w jakiejś sprawie, to inne sądy
    > muszą tak samo orzekać w sprawach analogicznych (dotyczących ruchania
    > się w karetkach uczestniczących w akcjach ratunkowych). W Europejskim

    Zgadza sie, co by to nie było. Co się np. musiało stać, by niezamężna
    kobieta nie mogła w niedzielę wieczorem skoczyć ze spadochronem, czy jakoś
    tak...? (to jakiś inny stan)

    > Napisane powinno być na mandacie. Ja w każdym razie bym sobie w takiej
    > okoliczności zażyczył, by mi strażnik dokładnie opisał za co zostałem

    No, za pierdzenie. Pan Strażnik mówi, obywatel słucha :P

    > W roku 1989 zakładałem fundacje, zakładałem szkoły i inne jeszcze rzeczy
    > -- wszystko to trwało najwyżej kilka dni. A najważniejsze, że zawsze
    (...)
    > było przed rokiem 1989, kiedy to choć bym się skręcił, to bym niczego
    > w urzędzie nie załatwił. I tak też robi się teraz na nowo.

    Chyba, że... no, ty wiesz, ja wiem, państwo wiedzą, ale mówić o tym
    nieobyczajnie :)) I nie o bąki chodzi.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.