  • 31. Data: 2013-06-09 22:19:12
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-09, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Tylko dlatego, że wam tachografy poinstalowali.
    >
    > Teraz przydałby się jeszcze radar i automatyczne naliczanie kar (po
    > zignorowaniu ostrzeżenia) za jazdę w niebezpiecznej odległości czy
    > przekraczanie dozwolonej prędkości.
    >
    > W sumie fajnie by było "władca szos" pędzi i ciśnie kogoś... 200zł i 5
    > punktów, po kolejnym ostrzeżeniu (powiedzmy co minutę) 500zł i punkty, i
    > tak dalej aż do zablokowania prawka... skutkującego blokadą silnika i
    > automatycznym wezwaniem patrolu ;->
    >
    > Może to by oduczyło ludzi podejścia "ja tu pracuję, więc z drogi śledzie
    > bo król jedzie".

    Niec tak zrobią w osobówkach to będziemy mieli puste drogi i spokojnie
    te swoje 89 przez Polskę przejedziemy ;)

    --
    WildS

  • 32. Data: 2013-06-09 22:27:12
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 21:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Primo: pobocza nie było, tylko rów lub chodnik.

    Ty cokolwiek coś przed autem widzisz?

    > Secundo: sobotnia noc bez latarni i ty wjeżdżasz na pobocze, po
    > którym może człapać nieoświetlony pieszy z imprezy?

    Ty nie boisz poruszać się po drogach w nocy bez latarni? Sorki, ale
    wnioski są niepokojące.

    > Porypało?

    Odpowiem Ci Tak. Jadę z prędkością bezpieczną i mam włączone
    światła mijania

    http://img59.imageshack.us/edit_preview.php?l=img59/
    879/imgp6743.jpg&action=rotate

    A jak nie wystarczają to załączam przeciwmgielne

    http://img59.imageshack.us/edit_preview.php?l=img59/
    2425/imgp6771s.jpg&action=rotate

    Sorki za marne fotki, ale chciałem pokazać jak wygląda przestrzeń przed
    autem gdy włączysz światła.
    --
    Krzysiek

  • 33. Data: 2013-06-09 22:29:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 21:44, WildS pisze:
> [...]

    Ja żałuje że takimi zajebistymi nie jeżdżę, ale bym ciotom-cwaniaczkom
    fanfarami zwieracze testował, oj bym testował :D

    > Ja to akurat lubię. Inaczej bym nie prowadził. Zawód jak każdy inny.

    Nie strzęp języka na niego. Szkoda.

    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2013-06-09 22:34:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 22:19, WildS pisze:

    > Niec tak zrobią w osobówkach to będziemy mieli puste drogi

    Proszę uprzejmie - trochę się drogi opróżnią, ale proporcjonalnie więcej
    zniknie ciężarówek niż osobowych.

  • 35. Data: 2013-06-09 22:52:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 22:29, Krzysztof 45 pisze:

    > Ja żałuje że takimi zajebistymi nie jeżdżę, ale bym ciotom-cwaniaczkom
    > fanfarami zwieracze testował, oj bym testował :D

    Zdecydowanie masz jakieś kompleksy... I daje się dostrzec coś, co Freud
    by dość jednoznacznie określił ;->

  • 36. Data: 2013-06-09 22:59:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 22:27, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty cokolwiek coś przed autem widzisz?

    Poza tym, co istnieje i jest w zasięgu widoczności wynikającym z np.
    mgły? Nie, unikam psychodelików i nie mam omamów wzrokowych.

    A ty widzisz coś ponad to co istnieje?

    > Ty nie boisz poruszać się po drogach w nocy bez latarni? Sorki, ale
    > wnioski są niepokojące.

    Czego nie rozumiesz "mgła i 10m widoczności"?

> [...]
    2425/imgp6771s.jpg&action=rotate

    > Sorki za marne fotki, ale chciałem pokazać jak wygląda przestrzeń przed

    Wow. Włączasz światła - i znika mgła. Włączasz przeciwmgielne - i
    pojawia się ściana!

    Czy twoje światła podążają także za łukiem drogi - nie tylko w poziomie
    ale i w pionie? I ze 100m dostrzeżesz leżącego na poboczu pijaczka?

  • 37. Data: 2013-06-09 22:59:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-09 20:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Dlaczego to ma być mój problem?

    Ale to Ty piszesz z pękającą żyłką, nie on ...

    > Zwolniłem. Z 90 (poza zabudowanym) do 50 (w zabudowanym). Nie
    > wyprzedził. Ja mam półtoralitrowego wolnossącego diesla

    A on 40 ton na pace ...

    > Na bok? Może ty jeździsz w osi jezdni, ale nie sądź innych po
    > sobie - ja jeżdżę możliwie blisko prawej krawędzi, jak przepisy
    > nakazują.

    Super. Jadąc jak przepisy nakazują zazwyczaj uniemożliwia się
    wyprzedzenie. Więc nie miotaj się, że cie nie wyprzedzil. Jakbys
    sie zatrzymal i wlaczyl awaryjki - zaloze sie, ze by nie stal za
    toba i napierdalal dlugimi tylko pojechal dalej. Nie mogl
    wyprzedzic, ty mu nie ulatwiles - i na huj sie pienisz ?

    > Mam wjeżdżać do rowu czy na chodnik?

    Mozesz zjechac do rowu, na chodnik, zatrzymac sie, albo potem
    napinac jak barania torba - twoj wybor.

    Regularnie widze "pociagi" tworzace sie na DK, i smutne to jest,
    jak ow pociag prowadzi osobowka ... a za nia tir ... kazdy
    liczac od 3 w takim pociagu wiesza huje na tirmenie, nie
    wiedzac, ze przed nim jedzie przepisowo taki co do rowu przeciez
    nie zjedzie.

    > Jak się okazuje głównie przez skurwysynów uważających, że stoją
    > ponad prawem i są panami dróg.

    Zabil kogos tej nocy ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 38. Data: 2013-06-09 23:00:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 22:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Zdecydowanie masz jakieś kompleksy... I daje się dostrzec coś, co Freud
    > by dość jednoznacznie określił ;->

    Ten wpis o testowaniu zwieraczy nie był do Ciebie.

    Również nie pochwalam siadania komuś na zderzaku i stresowania go gdy
    jedzie swoim prawidłowym pasem. Czasami przynosi to więcej złego jak
    dobrego zwłaszcza przy niesprzyjających warunkach.
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2013-06-09 23:04:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-09 21:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Zapleśniały to jest najwyraźniej twój mózg.
    > Na jaki bok, idioto?
    > Do rowu dla jaśniepana skurwysyna w ciężarówce wjeżdżać nie zamierzam.

    Z racji wysokiego poziomu tolerancji chamstwa, długo cie
    dźwigałem. Ale chamstwo, z pieniactwem i debilizmem pokroju
    motylińskiego - nie do dźwignięcia.

    PLONK.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 40. Data: 2013-06-09 23:05:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 21:44:39 +0200 (CEST), WildS napisał(a):

    > Ja to akurat lubię. Inaczej bym nie prowadził. Zawód jak każdy inny. Na
    > pewno większy ze mnie pożytek niż z noszących teczki studentów studiów
    > humanistycznych. Potem pewnie ich spotykam na stacjach benzynowych gdy
    > kupuję hotdoga.

    No to chyba pozytek z nich jest, bo inaczej bys siedzial o starej
    kanapce :-)

    J.