  • 91. Data: 2013-06-11 13:34:15
    Temat: Re: nocne ... usprawnic fotoradary.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-11, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ón ciągle o tym samym wyimaginowanym, przecież napisał że jak nie widać
    > to o niczym nie świadczy.

    To sie chyba jakos nazywa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2013-06-11 14:58:45
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2013 08:44, ptoki pisze:

    > Potwierdzam, popieram i informuję że mam tak samo.
    > Przeglądnąłem ten wątek i mam wrażenie że albo Andrzej miał pecha i
    > trafił na jakiegoś dziwnego kierowcę albo jest przewrażliwiony.
    > Nie wyczytałem jakoby ten tirman go poganiał mruganiem więc jeśli nie
    > poganiał to po prostu przewrażliwienie.

    Poganianie mruganiem to pikuś - siedzenie na zderzaku mnie denerwowało.

  • 93. Data: 2013-06-11 17:24:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    a te istniejące to chcesz rozwalić?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2013-06-11 17:25:17
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

> [...]

    budują przy bocznych drogach. Niestety dla naszych rządzących to za
    trudne, więc mamy coraz więcej coraz dłuższych obszarów zabudowanych a

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 95. Data: 2013-06-11 17:37:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 17:25:17 +0200, Jaroslaw Postawa napisał(a):
> [...]
    > budują przy bocznych drogach. Niestety dla naszych rządzących to za
    > trudne, więc mamy coraz więcej coraz dłuższych obszarów zabudowanych a

    Nie, rzadzacy jakby to rozumieja, problem w tym ze jest masa drog
    krajowych puszczonych przez srodek wioski czy miasta.
    I teraz powolutku sie dorabia obwodnice, nowe odcinki itp.

    J.

  • 96. Data: 2013-06-11 17:54:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2013 17:25, Jaroslaw Postawa pisze:

    > Mnie też to irytuje. Ludzie nie powinni tam mieszkać.
    >
    > Moim zdaniem powinien być kompletny zakaz wydawania pozwoleń na budowę w
    > ciągu dróg krajowych. Jedyny wyjątek to skrzyżowania, a wioski niech się

    Ty tak trollujesz, czy jesteś kierowcą ciężarówki?

    Infrastruktura nie powstała magicznie w ciągu ostatnich paru lat, tylko
    ewoluuje od wręcz wieków - te miejscowości oraz drogi w takiej czy innej
    formie istniały, zanim pojawiły się pojazdy szybsze od pojazdów z z
    dwoma wołami biologicznymi w roli napędu w jakichkolwiek liczących się
    ilościach.

  • 97. Data: 2013-06-11 19:20:14
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Nikt rozsądny nie jeździ poza zasięg wzroku.

    Wiesz co?
    Jakoś słabo czytasz bo na mój post odpisywałes dwa razy; powiem tak -
    ogranicz swoje pasje motoryzacyjne do jeżdżenia w dzień albo rozejrzyj się
    za jakąś grupa wsparcia, bo wyglądasz na niedostowanego społecznie. Jeżeli
    tylko ty jesteś "cacy" a cała reszta jest "be" to jest coś nie halo.

    niemniej pozdrawiam

    Pieszy

  • 98. Data: 2013-06-11 19:36:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2013 19:20, TW Dziobak pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Wiesz co?
    > Jakoś słabo czytasz bo na mój post odpisywałes dwa razy; powiem tak -

    A co, nie wolno? Jest jakiś ustawowy limit?

    > ogranicz swoje pasje motoryzacyjne do jeżdżenia w dzień albo rozejrzyj

    Spieprzaj, dziadu.

    > się za jakąś grupa wsparcia, bo wyglądasz na niedostowanego społecznie.

    O, kolejny fan projekcji...

    > Jeżeli tylko ty jesteś "cacy" a cała reszta jest "be" to jest coś nie halo.

    A teraz masz jakieś urojenia. Albo celowo bezczelnie kłamiesz.

    > niemniej pozdrawiam

    A ja nie jestem hipokrytą, więc nie pozdrawiam.

  • 99. Data: 2013-06-11 22:17:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 14:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Tacy też mnie drażnią, ale nie jest to powód do powodowania zagrożenia.

    Zagrożenia?
    Jasne. Jest jeszcze opcja po wyprzedzeniu go z prawej, zajechać mu
    drogę, zatrzymać i kulturalnie poinformować że wkurwia tabun ludzi za sobą.
    Zagrożenie ta właśnie taka pipa na lewym pasie.

    > Zwłaszcza jak taki nagle zahamuje i ty mu zaparkujesz w bagażniku,

    Takie pipy nie hamują nagle. Jadą twardo do przodu nie wiedząc co się
    dzieje dookoła.

    > wina bezdyskusyjnie będzie twoja.

    Nie musisz sadzić tekstów typu wina będzie moja. Chyba rozmawiają tu
    ludzie którzy posiadają PJ.

    > Pamiętaj, że nie jesteś uprawniony do "karania" za W TWOJEJ OCENIE
    > nieprawidłową jazdę.

    Kurwa, a teraz uświadamianie mnie że nie jestem uprawniony do karania.
    Jakie karanie? O czym Ty pieprzysz? Podjechanie bliżej to jest kara? A
    co powiesz o długich światłach po lusterkach i jeszcze klaksonie? To już
    chyba w zawiasy się nie kwalifikuje LOL

    --
    Krzysiek

  • 100. Data: 2013-06-11 22:39:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-10 08:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Nigdy nie zdarzyło ci się jechać nocą, we mgle z 10-metrowym
    > ograniczeniem widoczności przez wiochę z fotoradarem?
    >
    > Interesujące.

    OT: czyżby wątek nie poszedł po twojej myśli, że próbujesz wypełzać z
    kf'a? Liczyłeś na przyklask ogółu, a okazało się, że jesteś kimś, kto za
    kółko powinien wsiadać tylko w dzień (najlepiej taki z ograniczeniem
    ruchu ciężarowego), przy słonecznej pogodzie i po uprzednim sprawdzeniu
    sobie ciśnienia?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl