    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Date: Wed, 16 Apr 2014 18:38:12 +0200
    <lig6lv$roh$1@srv.chmurka.net> <lih4gl$5n4$1@node2.news.atman.pl>
    <534c288b$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <liht8d$vcn$1@node2.news.atman.pl> <lik7n3$bja$2@usenet.news.interia.pl>
    <likej7$63s$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <lilgui$ft1$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    > Argument o różnorodności jest słaby, nie podałeś żadnych praktycznych
    > argumentów.

    No to podaj mi praktyczne argumenty za pisaniem wierszy. PRAKTYCZNE !

    > Co z tego że ma być różnorodność, jak i tak język się zmienia. Przyjrzyj
    > się słowom w pieśniach kościelnych z 19 wieku i wcześniejszych, które
    > ciągle są śpiewane. Zawsze mnie ciekawi, ile dzieci na mszy wie co
    > znaczy np. "kniej" albo "łaskiś".

    No i co - to jest argument za tym, żebym wszystko "uprościć" do poziomu
    kretyna ? Bo co - kretyn nie daje rady zapamiętać ?
    Ja tam daję radę. Jakoś wystarcza mi neuronów, żeby wiedzieć, co kiedyś
    znaczy słowo "drzewiej" albo żeby odróżnić "bynajmniej" od
    "przynajmniej" (jak słyszę nieraz debili, którzy to mieszają, to mi się
    zbiera na wymioty).

    Nie widzę powodu, żeby z powodu kretynów wszystko sprostaczać.

    > A będzie pewnie tak, że naród patrząc na kłótnie jednych co każą pisać
    > "samdochód" z drugimi co chcą pisać "samochud" powie: to my teraz
    > piszemy i mówimy "kar" i pocałujcie nas gdzieś.
    > I słusznie, po co długa nazwa jak może być krótsza, ile bajtów w pamięci
    > się oszczędza.

    Już po południu, więc nie chcę pisać wulgaryzmów, a bez nich adekwatna
    odpowiedź na takie "rozumowanie" jest imo niemożliwa.