-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Date: Wed, 30 Nov 2011 22:34:04 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 106
Message-ID: <jb6b0s$p7a$1@inews.gazeta.pl>
References: <jajrj3$gd2$1@usenet.news.interia.pl> <jak84d$mbq$1@inews.gazeta.pl>
<jakgp4$gl5$1@usenet.news.interia.pl> <jale73$o4v$1@inews.gazeta.pl>
<jam7n9$a0d$1@usenet.news.interia.pl> <jan2bh$jfd$1@inews.gazeta.pl>
<janbk4$bqr$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1322692444 25834 172.20.26.235 (30 Nov 2011 22:34:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Nov 2011 22:34:04 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 83.7.161.1
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417615
[ ukryj nagłówki ]megrims <m...@i...pl> napisał(a):
> > Pewnie rewelacyjnie i pewnie coś z cegły ma jak się komp zawiesi ;)
>
> Ja nie twierdze, że fejton jest taki se. Pewnie jest to super auto.
> Mnie osobiście jakoś się mało podoba. Ale co do Bentleya to mnie
> przekonałeś. Może teraz po tym W216 zawinę takie coś.
Wow, W216 niewiele widzę na ulicach, a to takie większe
CLS - który jest na tyle duży ja jak dla mnie na styk ok ;)
"na papierze" wygląda naprawdę fajnie :) - obom anie jechałem :(
Cena taka że się nie tykam z zakupem, gotówka to bym chyba ze
4 kieszenie wypchał ;) lepiej sobie bentleya zapakować w kontener
w USA - a i tak (bardzo, bardzo) za drogi ;)
Tanio (taniej) z dziwactw jest Maserati Quattroporte (ten "dzisiejszy"
model - bo stary to jak renault 0 chętnych ;) ) , tylko jak to serwisować
nie wiem ;)
> Co do aktywnego zawieszenia, to W215 miało hydraulikę. Normalna pompa
> olejowa na 150 atm. Zespoły zaworowe i amortyzatory z siłownikami.
> Tamto zawieszenie było rewelacyjne, ale drogie w produkcji i równie
> drogie w serwisowaniu. Około 2007 roku wymieniłem prawie kompletne
> w Cl500 to cena powalała.
Tak, ponoć do mojego pierwszego "studenckiego" safrana zawieszenie
koło 16k kosztowało (nie testowałem, ale rozrzady po 2k paski napinacza
0.8k itp...) , ale to niezniszczalne francuzy były i tak już
uszkodzone ;) - i tak się spitoliło sprzęgło, wiatrak i silnik
(popsułem) "na raz". I cholernie go żałuje, zostawiłem mechanikowi bo
i tak nie do odratowania był - ale zawieszenie całe aluminium - tłumio
nieziemsko.
Coś mnie podkusiło i kupiłem takie z silnikiem volvo,
a ten jak na złość uparcie jeździ i jeździ (i nic pozatym),
(a ja z Krakowa to jak jeździ to nie wymieniam), cholera 50k
na jedym oleju.... i dalej nic. (i zero szans na sprzedanie
bez marnowania czasu).
Wracając do merca :
Zawieszenie/płyta podobne do W220 ? To co się ponoć psuje ostro
(a mnie to oczywiście nie interesuje, co najwyżej przytargam go 400
kilkometrów leżącego na ziemi - lol, albo mu tam cole/wode sok wleje ;) ) ?
Plus taki ze podobny rocznik w cenie renówki vel satisa :) to można
by spróbować merca :)
> Teraz W216, ma zawieszenie z Citroena. Pneumatyczne. I niestety to jest
> już coś zupełnie innego. Nie da się porównać do hydrauliki. :( :( :(
Pneumatyczne to stare Renault, w221 i Panamera - chyba ze coś źle
pamiętam citroeny XM i C6 maja hydro. C5 nie wiem - za małe ;) choć waży
tyle co słaby W220 nie Long ;)
hydraulika jednak dużo lepsza ? może i dobrze dla mnie, jak coś
z merca kupie i to tak starsze ;)
> No ale życie: tną koszty i tyle.
no moja ulubiona marka (która zrobiła tylko 3 dobre auta w ciagu 20 lat)
renault ! ;)
teraz nie ma NIC !!!, fakt że dziś rozłożyć BMW 7, żeby musieli gonić
to ciężko (dawno temu mieli BMW 8 ;) ).
Latitude zrobili... :(
Vel Satis był gorzej wypasiony (elektronicznie) niż 10lat starszy Safrane,
a kosztował 280k! (salonowo), ale Initiale się do jazdy nadaje :)
Czas zmienić markę... na BMW ;) czy Merca ?
i tak mi coś odbije i kupie safrane jeszcze raz jak się znam,
bo odchodzą w zapomnienie (tz ludzie to złomują bo sprzedać się
nie da) to trzeba pojeździć - bo merca zawsze kupić można :)
czyli w mercach:
hydraulika lepsza ? niż pneumatyka ?
i nie pakować się w BMW z regulowanymi tylko amorkami/tłumieniem
coś na wzór (tfu) Volvo (za te silniki w safranach) S80 ?
btw. jakieś doświadczenia z W220 (s400/500, chyba ze benzyna podskoczy
to s600 - bo stanieje :) ) ? bo to jest najbliżej na mojej liście
auta które chce mieć. ostatnio targałem safrane z D5 volvo w góry
26 litów tam i 8 z powrotem z Karkowa - to robi masa auta ;), plus
może i trakcja bo "tam" był lód to dziobało ostro a ja pędziłem ).
jeszcze mnie kusi jedna rzecz zrobić z tego silnika D5,
silnik D5 z v70R, czyli przełożyć turba :) i mieć 300 koni w
safranie :)
Tylko wtedy chyba trzeba by przełożyć zawieszenie hydropneumatic
z quadry ;)
ale przynajmniej by to pracowało w jakimś sensownym aucie a nie
V70 lub S80 ;)
pozdrawiam, dobra chyba pisze tu nie na temat :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.11 23:48 Przemysław Czaja
- 30.11.11 23:52 Przemysław Czaja
- 01.12.11 00:51 gadacz
- 01.12.11 01:15 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A