  • 21. Data: 2010-09-01 10:42:47
    Temat: Re: no i w końcu doczekali?my się
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > No i po kiego sie pakowac na parking jak mozna zostawic moto przed
    > wejsciem przy Pawiej :-)

    No tak, niby można, ale bardzo mnie ciekawi uzasadnienie, już tu to
    kiedyś przeżywałem, nie wiem czy nawet nie napisałem maila do ochrony
    i coś tam odpowiedzieli o niczym.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 22. Data: 2010-09-01 16:46:29
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer malpa post kropka pl>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote in message

    > A takze w Galerii Lodzkiej, swoja sciezka, ciekawe dlaczego bo ochrona
    > dosc metnie sie z tego zakazu tlumaczyla.

    Kiedys wjechalem i mnie zatrzymali zaraz za bramkami, ale pozwolili zostawic
    motocykl juz na parkingu blisko szlabanu. Tlumaczyli sie w sposob: "ludzie
    nam sie na zjazdach przewracali, byly problemy i zrobilismy zakaz...".
    Sciemniali (tak mysle) takze o tym, ze bramka jest z pentla indukcyjna i nie
    powinna zadzialac na motocykl i sami sa zdziwieni ze zadzialala... A co
    Tobie naopowiadali? :)

    Swoja droga - wjezdzajac wtedy na moto nie zauwazylem zakazu nawet, bo
    "brama - ogranicznik wysokosci" sama w sobie (nie ta od Pilsudskiego) nie ma
    zakazu. Jest tylko na tablicy stojacej 5m dalej, po prawej przy wjezdzie,
    jakas rozpiska zakazow z malymi znakami, w miejscu gdzie srednio mi sie
    chcialo patrzec jak wjezdzalem w lewo pod gorke, uwazajac akurat na
    niedzielnych mistrzow kierownicy :)

    Wiec w imie prawa, zamiast wjechac jak normalny czlowiek na parking, lepiej
    zagracac przed wejsciem lub kombinowac... Zdecydowanie lepiej wypada
    Manufaktura, gdzie mozna postawic pod samym wejsciem...

  • 23. Data: 2010-09-01 17:20:00
    Od: n...@s...com

    On Wed, 1 Sep 2010 12:42:47 +0200, Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    wrote:

    >No tak, niby można, ale bardzo mnie ciekawi uzasadnienie, już tu to
    >kiedyś przeżywałem, nie wiem czy nawet nie napisałem maila do ochrony
    >i coś tam odpowiedzieli o niczym.

    na peclu cos czytalem ze jakis awtomat sie peirdoli czy cos.
    Nie wiem, olewam ten burdel :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 24. Data: 2010-09-02 10:03:25
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > na peclu cos czytalem ze jakis awtomat sie peirdoli czy cos.
    > Nie wiem, olewam ten burdel :)

    Lody mają dobre.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 25. Data: 2010-09-02 11:06:47
    Od: n...@s...com

    On Thu, 2 Sep 2010 12:03:25 +0200, Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    wrote:

    >Lody mają dobre.

    Lepsze maja na Starowislnej.
    Albo w dowlnym miejscu gdzie daja grycana.

    pozdr
    newrom
    PS. no chyba chodzi o galerianki, wtedy trza pytac tirowcow gdzie
    mieszkaja dobre ssaki lesne.

  • 26. Data: 2010-09-02 20:09:55
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 2 Wrz, 13:06, n...@s...com wrote:

    > PS. no chyba chodzi o galerianki, wtedy trza pytac tirowcow gdzie
    > mieszkaja dobre ssaki lesne.

    btw. wiecie dlaczego zezowate tirowki sa lepsze (niz "normalne")?
    - bo dobrze zrobi i jeszcze maszyny przypilnuje!

    --
    texen

  • 27. Data: 2010-09-03 11:49:23
    Temat: Re: no i w końcu doczekaliśmy się
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer malpa post kropka pl> napisał
    w wiadomości news:4c7e836c@news.home.net.pl...

> [...]
    > pentla indukcyjna i nie powinna zadzialac na motocykl i sami sa zdziwieni
    > ze zadzialala... A co Tobie naopowiadali? :)
    Najpierw, ze za bardzo halasuja, pozniej, ze mieli problem z kradziezami.
    Teraz jak kazdy motocyklista stawiam moto grzecznie przed wejsciem .:)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99