  • From: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer malpa post kropka pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: no i w końcu doczekali?my się
    Date: Wed, 1 Sep 2010 18:46:29 +0200

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote in message
    news:4c7cfe63$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...

    > A takze w Galerii Lodzkiej, swoja sciezka, ciekawe dlaczego bo ochrona
    > dosc metnie sie z tego zakazu tlumaczyla.

    Kiedys wjechalem i mnie zatrzymali zaraz za bramkami, ale pozwolili zostawic
    motocykl juz na parkingu blisko szlabanu. Tlumaczyli sie w sposob: "ludzie
    nam sie na zjazdach przewracali, byly problemy i zrobilismy zakaz...".
    Sciemniali (tak mysle) takze o tym, ze bramka jest z pentla indukcyjna i nie
    powinna zadzialac na motocykl i sami sa zdziwieni ze zadzialala... A co
    Tobie naopowiadali? :)

    Swoja droga - wjezdzajac wtedy na moto nie zauwazylem zakazu nawet, bo
    "brama - ogranicznik wysokosci" sama w sobie (nie ta od Pilsudskiego) nie ma
    zakazu. Jest tylko na tablicy stojacej 5m dalej, po prawej przy wjezdzie,
    jakas rozpiska zakazow z malymi znakami, w miejscu gdzie srednio mi sie
    chcialo patrzec jak wjezdzalem w lewo pod gorke, uwazajac akurat na
    niedzielnych mistrzow kierownicy :)

    Wiec w imie prawa, zamiast wjechac jak normalny czlowiek na parking, lepiej
    zagracac przed wejsciem lub kombinowac... Zdecydowanie lepiej wypada
    Manufaktura, gdzie mozna postawic pod samym wejsciem...