  • 11. Data: 2010-08-31 13:06:42
    Temat: Re: no i w końcu doczekaliśmy się
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i5iu9h$bmt$1@inews.gazeta.pl...
    > ErgoSum wrote:
    > http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,831
    4591,Motocyklisci_wracaja_w_Aleje_Najswietszej_Maryi
    _Panny.html

    > Niech ktoś spróbuje wjechać na parking w Galerii Krakowskiej, w Krakowie
    > jakby co.
    A takze w Galerii Lodzkiej, swoja sciezka, ciekawe dlaczego bo ochrona dosc
    metnie sie z tego zakazu tlumaczyla.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 12. Data: 2010-08-31 13:19:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin Gardeła napisał(a):
    > Niech ktoś spróbuje wjechać na parking w Galerii Krakowskiej, w Krakowie
    > jakby co.

    Powaznie? Tam zawsze stoja motury zaraz przy wjezdzie. Niektore pracownikow.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2010-08-31 13:38:55
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 31 Sie, 14:23, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Texen" <f...@...dk> napisał w
    wiadomościnews:3be97f7c-5f0a-48a2-bddd-86a01e20c474@
    l20g2000yqm.googlegroups.com...

    > pod kolumna:)

    ale chodzi mi o zakaz wylacznie dla motocyklistow, a nie o zakaz ruchu
    w ogole.

    --
    texen
    zr7 temp.

  • 14. Data: 2010-08-31 14:20:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Texen pisze:

    > a teraz maly quiz dla mieszkancow DC:
    > gdzie u nas jest zakaz jazdy dla moto?

    Na Płockiej przy szpitalu, na odcinku od Górczewskiej do Wolskiej.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-08-31 14:21:24
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Texen" <f...@...dk> napisał w wiadomości grup
    g2000yqf.googlegroups.com...
    l20g2000yqm.googlegroups.com...

    > ale chodzi mi o zakaz wylacznie dla motocyklistow, a nie o zakaz ruchu
    > w ogole.

    Po zastanowieniu wychodzi mi, że nieprawdą jest, że nie można zakazywać
    jazdy jakąś drogą wyłącznie motocyklom.

    Gdyby taki zakaz był niezgodny z prawem - po co istniałyby znaki zakazu
    ruchu różnych typów pojazdów?

  • 16. Data: 2010-08-31 16:22:51
    Od: n...@s...com

    On Tue, 31 Aug 2010 15:19:38 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Powaznie? Tam zawsze stoja motury zaraz przy wjezdzie. Niektore pracownikow.

    No i po kiego sie pakowac na parking jak mozna zostawic moto przed
    wejsciem przy Pawiej :-)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 17. Data: 2010-08-31 17:12:41
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Texen pisze:

    > a teraz maly quiz dla mieszkancow DC:
    > gdzie u nas jest zakaz jazdy dla moto?
    >
    > nagroda bedzie rozlosowana wkrotce...

    ul. Żelazna, koło szpitala Św. Zofii. Co wygrałem?

    W Legionowie k.Wawy na Piłsudskiego też jest zakaz bo mieszka tam jakaś
    szycha i załatwił sobie to z lokalnym szeryfem, czy cuś.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 18. Data: 2010-08-31 18:25:23
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 31 Sie, 19:12, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > ul. Żelazna, koło szpitala Św. Zofii. Co wygrałem?

    ostatnio trafilem na inne miejsce - wychodzi na to ze nie tylko jedna
    ulica ma taki zakaz.
    niech sie dzielnice wpisuja!

    nagroda czeka!
    jak wczesniej napisalem bedzie rozlosowana, a nie przypadnie
    pierwszemu kto wskaze miejsce ;)

    --
    texen
    zr7

  • 19. Data: 2010-08-31 18:32:53
    Od: a...@h...pl

    Texen <f...@...dk> writes:

> [...]
    > niech sie dzielnice wpisuja!
    >
    > nagroda czeka!
    > jak wczesniej napisalem bedzie rozlosowana, a nie przypadnie

    na żoliborzu w okolicach pomnika getta jest taka brqama gdzie od
    strony osiedlowej ulicy jest zakaz wjazdu dla moto, jakaś nalewki czy
    pawia (na moto bym trafil, na mapie za cholere nie widze gdzie to jest)

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 20. Data: 2010-09-01 10:41:46
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    > Powaznie? Tam zawsze stoja motury zaraz przy wjezdzie. Niektore
    > pracownikow.

    Zaraz przy wjeździe bo dalej się nie da, znaczy da się, ale jest
    zakaz, kiedyś, jak ją wybudowali przeczytałem tą tablicę.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01