  • 21. Data: 2012-05-23 00:08:48
    Temat: Re: no i chyba plyta padla :( ASROCK AM2NF3-VSTA
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-22 20:12, doxent pisze:

    > To bardzo trudno stwierdzić na odległość. Nawet mając egzemplarz w
    > rękach nie możemy być pewni czy to leżak czy też nówka spod igły.

    Mogę sprawdzić kiedy przyjechały z Chin czy tam Tajwanu a to już coś.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 22. Data: 2012-05-23 00:10:36
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-22 21:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Oho, chyba niepotrzebnie kupiłem nową... Przy "autopsji" wymontowanej
    > płyty jeden mały kondensatorek jest jednak zauważalnie spuchnięty.
    >
    > Ech, trudno... Będę miał zapas ;)

    Nówka w sklepie czy używka allegro ??
    Jeśli nówka ze sklepu masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 23. Data: 2012-05-23 08:56:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2012 00:10, Chris pisze:

    > Nówka w sklepie czy używka allegro ??
    > Jeśli nówka ze sklepu masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny.

    Nówka wysyłkowa, więc zdaję sobie z tego sprawę, ale dochodzę do
    wniosku, że jednak chyba wolę mieć rezerwę.

    Dwa dni bez komputera z małym laptopem z dyskami podłączanymi
    "pajęczynką" USB, żeby dostać się do swoich danych, były lekko upierdliwe ;)