  • 1. Data: 2012-05-20 23:23:53
    Temat: Dodatkowy przycisk Power
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Mam ja sobie obudowę Chiefteca gdzie napędy =, włącznik i reset są za
    klapką. Super sprawa jak się ma małe dzieci. Z napędów korzystam bardzo
    rzadko - tylko potrzebny mi jest Power.
    Znalazłem taki bajer w sieci
    http://www.sharkoon.com/?q=en/content/pc-jump-start
    Ale niestety nigdzie nie mogę go namierzyć w Polsce.

    Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
    poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

  • 2. Data: 2012-05-20 23:36:03
    Temat: Re: Dodatkowy przycisk Power
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-05-20 23:23, Radek D pisze:
> [...]
    >
    > Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
    > poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

    Poświęciłem całe 2 minuty i google:

    http://profi24.pl/pl/sharkoon-pc-jump-start-czarny.h
    tml?partner=1994

    http://dyskontowy.pl/pl/sharkoon-pc-jump-start-czarn
    y.html?partner=1994

    dalej szukać czy dwa linki starczą?

  • 3. Data: 2012-05-21 00:26:02
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    >
    > Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
    > poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

    A może na klawiaturze masz poweron? Albo może klawiaturę będziesz zmieniać?

  • 4. Data: 2012-05-21 00:39:21
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > A może na klawiaturze masz poweron? Albo może klawiaturę będziesz zmieniać?

    Klawiatura jest w zasięgu dzieciaka - a taki przycisk schowam za
    monitorem i do niego nie dostanie (jak na razie) ;-)

  • 5. Data: 2012-05-21 00:40:15
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Poświęciłem całe 2 minuty i google:
    >
    > dalej szukać czy dwa linki starczą?

    OK - a jeszcze jakiś inny pomysł poza tym Sharkoon'em ?

  • 6. Data: 2012-05-21 07:10:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Klawiatura jest w zasięgu dzieciaka - a taki przycisk schowam za monitorem
    > i do niego nie dostanie (jak na razie) ;-)

    A ile dziecko ma lat?
    Od dawna na chyba większości płyt głównych można uruchomić włączanie z
    klawiatury na hasło, przynajmniej w BIOS Awarda to jest.

  • 7. Data: 2012-05-21 13:30:41
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
    > poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

    swego czasu myślałem o tym jak przerobić dzwonek radiowy na takie
    urządzenie. Możnaby też poszukać w motoryzacyjnym zestaw jakiegoś autopilota
    do drzwi i tak go przerobić aby zwierał. power na płycie. Pewnie jeden
    dodatkowy przekaźnik załatwi sprawę + zasilanie ze stand-by chociaż
    problemem może być zbyt niskie napięcie.

  • 8. Data: 2012-05-21 13:51:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 06:10, nom wrote:

> [...]
    > Od dawna na chyba większości płyt głównych można uruchomić włączanie z
    > klawiatury na hasło, przynajmniej w BIOS Awarda to jest.

    Skąd wy te dzieci bierzecie? Mojemu wystarczyło trzy razy powiedzieć
    nie, kiedy zaczynała sięgać po różne rzeczy. Ledwo stała trzymając się
    mebli kiedy potrafiła płytę z bajką do DVD włożyć i nacisnąć play, a
    zrozumiała w 3 minuty żeby komputera nie dotykać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-05-21 21:16:36
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 20.05.2012 23:23, Radek D pisze:
    > Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power poza obudowę
    - tak by go można na biurku trzyamać ?

    Jakakolwiek obudowa, która Ci się podoba, mikrostyk z jakimś
    przyciskiem, kabelek z przeplotem (może być skrętka marnej
    kategorii) plus trochę majsterkowania :)

    Możesz nawet zrobić drewniane pudełko z włącznikiem, kryjące
    w środku jakiegoś huba USB, część kabli z biurka czy cokol-
    wiek innego.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 10. Data: 2012-05-21 22:18:26
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
    > poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

    ESTETYCZNIE? Baba jesteś?
    Odpinasz w obudowie przycisk od płyty głównej
    i podpinasz swój "magic button". Jak jesteś zdolny to na pilota
    kompa odpalasz.
    A "na biurku" to dzieciak włącznika nie znajdzie?
    Sugeruję zabieranie kabla zasilającego.
    Moje dzieci w chwilę łamały moje hasło na BIOSa.

    Feromon