  • 11. Data: 2012-05-22 13:52:31
    Temat: Re: no i chyba plyta padla :( ASROCK AM2NF3-VSTA
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Znalazłem, kupiłem, będzie za 2 dni...

    Wiem że są bo mamy je w ciągłej sprzedaży :)

    > Ooo, jak typowa, to może masz jakiś bardziej szczegółowy opis?
    > I ten mostek to "southbridge" czy też jakiś mostek prostujący od
    > zasilania? Bo jeśli to drugie, to pewnie za grosze można kupić, a
    > przelutować dam radę :)

    Niestety southbridge :( zobacz czy nie grzeje się bardziej niż powinien od
    razu na starcie.

  • 12. Data: 2012-05-22 13:53:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...
    > strzelałbym kondensatory.
    > To chyba jedyny elemtn płyt gównych ktory regularnie siępsuje.
    > Ale co dla ciebie ważne - psuje się od uzywania.
    > Stąd kupno nowej (nawet lezakowanej) powinno być dobrym rozwiązaniem. Bo
    > dlaczego lezakowanie sprzetu elektronicznego miałoby mu przeszkadzac?

    To nie są leżaki, oni to dalej produkują :)

  • 13. Data: 2012-05-22 14:03:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2012 13:53, Chris pisze:

    > To nie są leżaki, oni to dalej produkują :)

    Cóż, w sumie fajna płyta - można władować ciekawe karty z AGP,
    4-rdzeniowe te łyknie, ma sporo slotów PCI...

  • 14. Data: 2012-05-22 14:04:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2012 13:52, Chris pisze:

    > Niestety southbridge :( zobacz czy nie grzeje się bardziej niż powinien
    > od razu na starcie.

    Uuuu... Faktycznie był dość gorący po padnięciu. A potem całkiem chłodny.

    Myślę o jakimś innym radiatorze.

  • 15. Data: 2012-05-22 19:20:42
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    wiadomości news:4fbab1df$1@news.home.net.pl...
    > Odłączyłem wszystko, wymieniłem grafikę, pamięć, procesor i zasilacz...
    > i żopa.

    Wyciągnij grafę, pamięci, zostaw tylko CPU. I sprawdź czy wtedy speaker
    piszczy (nawet bez pamięci powinien piszczeć).

    > Raz na chwileczkę wstał po odłączeniu samych dysków, wyłączyłem
    > go, podłączyłem dyski i od tej pory jest już martwy... No, prawie ;)
    > Wentylatory startują, zasilanie do klawiatury idzie. I to wszystko.

    Asrocki lubią padać po ~5 latach w taki właśnie sposób.

    > Jakbym zmienił sobie płytę na jakaś nowszą, to musiałbym od razu zmienić
    > pamięć i grafikę.

    Można kupić płytę AM2+. Co do grafy to są płyty AM2+ na np. AMD 785, a ta
    integra jest szybsza od 6600 GT (chyba że masz jakąś specjalistyczną kartę
    AGP). 5 PCI to raczej trudno znaleźć, ale z drugiej strony możesz kiedys
    potrzebowaź PCI-E x1, a tu ani jednego.

  • 16. Data: 2012-05-22 19:21:30
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > To nie są leżaki, oni to dalej produkują :)

    Widac tyle jeszcze mają na magazynach chipsetów nForce3. Pozatym Asrock
    produkuje jeszcze płyty Socket A :).

  • 17. Data: 2012-05-22 20:12:32
    Od: doxent <d...@g...pl>

    > To nie są leżaki, oni to dalej produkują :)

    To bardzo trudno stwierdzić na odległość. Nawet mając egzemplarz w
    rękach nie możemy być pewni czy to leżak czy też nówka spod igły.

  • 18. Data: 2012-05-22 20:33:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2012 19:20, maX pisze:

    > Wyciągnij grafę, pamięci, zostaw tylko CPU. I sprawdź czy wtedy speaker
    > piszczy (nawet bez pamięci powinien piszczeć).

    Jedną z pierwszych rzeczy było wyciągnięcie pamięci, żeby sprowokować do
    piszczenia - cisza na morzu... Tylko KVM pisnął.

    > Asrocki lubią padać po ~5 latach w taki właśnie sposób.

    Cóż, jak następny starczy na 5 lat, to wtedy sobie już będę mógł zmienić
    grafikę i pamięć ;)

    > Można kupić płytę AM2+. Co do grafy to są płyty AM2+ na np. AMD 785, a
    > ta integra jest szybsza od 6600 GT (chyba że masz jakąś specjalistyczną
    > kartę AGP).

    Uważasz, że prześcignie Gainward Blis 7900 GS? ;->

    > 5 PCI to raczej trudno znaleźć, ale z drugiej strony możesz
    > kiedys potrzebowaź PCI-E x1, a tu ani jednego.

    Póki co nie ;)

  • 19. Data: 2012-05-22 21:12:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2012 20:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Cóż, jak następny starczy na 5 lat, to wtedy sobie już będę mógł zmienić
    > grafikę i pamięć ;)

    Oho, chyba niepotrzebnie kupiłem nową... Przy "autopsji" wymontowanej
    płyty jeden mały kondensatorek jest jednak zauważalnie spuchnięty.

    Ech, trudno... Będę miał zapas ;)

  • 20. Data: 2012-05-22 22:18:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2012 21:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Oho, chyba niepotrzebnie kupiłem nową... Przy "autopsji" wymontowanej
    > płyty jeden mały kondensatorek jest jednak zauważalnie spuchnięty.
    >
    > Ech, trudno... Będę miał zapas ;)

    OK, to kto chce kupić regenerowaną płytę główną? ;->

    Obecnie działa :D

    Refleksja na marginesie: RoHS to wymysł szatana... Nie ma to jak
    ołowiowe spoiwo!