  • 21. Data: 2009-03-11 19:28:36
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    lesor pisze:
    > jesli z 2003 to sprzedawalne jest z licznikiem 13-15 tys km.

    Że nierealne? TL-a kupowałem rok temu z przebiegiem ca. 15 tys. km przy
    roczniku 1999 i ni kuta w ten przebieg nie wierzyłem. Zbadałem stan
    motocykla i wydał się aż za ładny, więc odpuściłem. Tydzień później
    wziąłem ze sobą kumpla, który miał identyczne moto i pojechaliśmy raz
    jeszcze oblukać ten egzemplarz. No i wyszły oryginalny łańcuch i
    zębatki, przednia opona i zero śladów zużycia. Ostatnio przy przebiegu
    ca. 20 tys. km zmieniałem klocki i co? Okazało się, że są fabryczne
    Nissiny. Czyli moto z roku 1999 może mieć faktycznie 15 tys. km; ogólny
    stan wehikułu też do tego pasuje.

    pozdr
    DP
    TL-S mało ganiany ;)

  • 22. Data: 2009-03-11 19:29:09
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > O sobie piszesz? Polacy, narod, nie chce, chuje, etc. ;-)
    >
    > Dysiek

    Dysiu, a ty czytać do końca się naumiał razem z post scriptum? No bo o
    czytaniu ze zrozumieniem to już nie wspomnę.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 23. Data: 2009-03-11 19:40:57
    Od: p...@g...com

    >http://www.allegro.pl/item578448704_ktm_450_exc_450
    exc_ktm450exc_sx.html

    A na obrazkach takie piękne są :)

  • 24. Data: 2009-03-11 19:42:59
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Don Pedro pisze:

    > Inna sprawa, że chciałbym, żeby motocyklowe silniki wytrzymywały ponad
    > 1.000.000 km, ehhh.
    Zanudzilbys sie ogladajac te same modele motocykli przez 30 lat na rynku:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 25. Data: 2009-03-11 19:48:12
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Qlfon pisze:

    > Zanudzilbys sie ogladajac te same modele motocykli przez 30 lat na rynku:)

    Akurat niektóre chętnie oglądałbym w kółko, zwłaszcza te sprzed 30 lat :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 26. Data: 2009-03-11 19:53:09
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.allegro.pl/item578448704_ktm_450_exc_450e
    xc_ktm450exc_sx.html
    > ten jest drugi, fakt w tym wkr.............. i porządny człowiek się może
    > pomylić:)

    No faktycznie wkurwić się można. Pytałem o ten link, bo poprzednie na
    faktyczne igły wyglądały, ten też nie gorszy. No nic tylko po pyskach
    lać. Współczuję. Jest to powód, dla którego dwa motocykle temu obiecałem
    sobie, że nigdy więcej nie pojadę specjalnie oglądać motocykla/samochodu
    dalej niż 100 km od domu, choćby nie wiem jaki cukierek był na zdjęciach.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 27. Data: 2009-03-11 19:59:50
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości

    A na obrazkach takie piękne są :)

    Obrazki to pikuś,jak padlina to znajdą się obrazki innej szt.
    Trafiłem dwa takie przypadki,dziwnie że nie chcieli juz rozmawiac jak
    zapytałem o realne foty gdyż te już widziałem na Mobile.de:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 28. Data: 2009-03-11 20:38:25
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > - rama od SX bo zawias sxowy i koło z tyłu 19
    > - karbony jak chipsy z paczki z pod tira połamane i tak pościerane że
    > głowa boli - ale to najmniej ważne bo można wywalić
    > - licznik nie działa bo sie kabelek urwał a nowy z magnesem 70zł więc
    > lepiej od Olka kupić za 30zł który i tak nie działa - ehh
    > - stan ogólne jak by to brało udział w wojnie w Afganistanie

    Ja powiem, że zwykle racja nie jest po jednej stronie. Kupujący, chce kupić
    jaknajtaniej, więc siłą rzeczy wyolbrzymia wady motocykla. W końcu do czegoś
    uzywanego zawsze idzie się przyczepić. Trzeba znać umiar. Jak sprzedawałem
    mój poprzedni motocykl to podjechał do mnie chętny i jak zaczął wyliczać i
    mnie punktować, to się wkurzyłem i uznałem, że wała z siebie nie dam robić.
    Przecież jeździłem nim kupę czasu, dbałem o niego, dawałem do regularych
    przegladów itp. Wiedziałem, że żadna padaka to nie jest. Pogoniłem gołodupca
    gdzie pieprz rośnie. I tak to zwykle jest, że im mniej kasy do dyspozycji to
    tym większe wymagania. Nie żebym bronił sprzedajacych, bo pewnie jest wśród
    ich wielu najzwyczajniejszych oszustów, ale jak czytam że takie tam, że moto
    brało udział w wojnie w Afganistanie, to jakbym słyszał tych napalonych,
    nieśmierdzących groszem, młodziaków, gotowych zjechać pół Polski, byle tylko
    wyrwać pare groszy.;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 29. Data: 2009-03-11 21:05:22
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napalonych, nieśmierdzących groszem, młodziaków, gotowych zjechać pół
    > Polski, byle tylko wyrwać pare groszy.;-)

    Johnny kurwa jednego czego żałuje to tego ze fotek ie robiłem bo bym wstawił
    i nie wysłuchiwał bym tak głupich tekstów.
    Masz racje że są tacy jak piszesz że przyjeżdza i szuka dziury w całym bo ma
    5tyś a marzy mu się fura za 15.
    Ale wierz lub nie to co napisałem to i tak jest chuj w porównaniu do tego na
    co mnie tam narażono a byłem świadkiem totalnego skur.... szczególnie w
    ostatnim akcie ( czyli wr 450 ). Bo z perspektywy czasu i tego co widziałem
    to pierwszy był super ale jak pytam co jest złe i słysze że drucik od
    prędkościomierza a okazuje się że chłodnice są jak mucha do smokinga i
    wydech przypominajacy smarki spod pieca hutniczego to na pięcie się obracam
    i nawet nie pale maszyny. Bo nie uwierze w bajer o remontach za 2, 3 czy 4
    tysiące jak zamiast motylka do mocowania filtra który kosztuje 10zł jest
    NIDA GIPS wkręcona. Po prostu odjeżdzam i niech się cieszy sprzedawca że w
    miche nie zarobił bo mnie oszukał na 1000km KUMASZ TO W OGÓLE.
    Nie jestem typem co opisuje swój wyjazd 30km enduro i jak fascynujące było
    przejechać przez bal o średnicy 10cm. Piszę bardzo mało na grupe ale to co
    widziałem wczoraj musiałem wylać bo jeśli zaoszczędze choc jednemu 100zł
    chętnemu na te super sztuki to uważam że było warto.
    Ja nie oczekuje że maszyna ma być jak z salonu ale chce normalnej
    uczciwości: jak jest coś zjebane to fotka z bliska i żebym wiedział jak
    pytam uczciwie to oczekuje takiej odpowiedzi. Ja też moge napisać że pewnie
    jesteś takim samym kasztanem jak tamci wczoraj i dlatego przyjechał jakiś
    gość i ci wymyślał i robił z twojego cuda wraka, ale nie znam twojej
    historii i pozwól że nie skomentuje tego tak jak ty sobie pozwoliłeś.

    rafał
    450exc

  • 30. Data: 2009-03-11 21:11:01
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    a "Don Pedro" pisze:
    > Że nierealne? TL-a kupowałem rok temu z przebiegiem ca. 15 tys.
    [...]

    Nie mowie, ze nie. Jednak zawsze jest "ale";) W ogole ja sobie odpuscilem
    szukanie np. 15'letniego samochodu, ktory nie mial zadnej stluczki i do tego
    ma oryginalny przebieg. A w moto to juz w ogole patrzenie na licznik nie ma
    sensu - raz, ze pelno kreconych, a dwa, ze czesto licznik moze byc
    wymieniony po nawet delikatnym wypadku.

    Nastepna sprawa to fakt, ze maszyn z duzym przebiegiem jest w ogloszeniach
    znacznie mniej niz maszyn z malym przebiegiem... a lepiej dmuchac na zimne,
    zwlaszcza gdy cena jest okazyjna.

    Inna kwestia to np. maszyna ktora ma 2-3 lata i maly przebieg (ciagle jeden
    wlasciciel, ktory malo jezdzi), a inna to maszyna, ktora ma juz pare lat i
    raczej na pewno miala wiecej niz jednego wlasciciela (oczywiscie nie mowie,
    ze 10'cio letnie moto nie moglo miec tylko jednego wlasciciela, ale... :P).

    --
    pzdr:
    Ivam