eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    From: "johnny" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Date: Wed, 11 Mar 2009 21:38:25 +0100

    > - rama od SX bo zawias sxowy i koło z tyłu 19
    > - karbony jak chipsy z paczki z pod tira połamane i tak pościerane że
    > głowa boli - ale to najmniej ważne bo można wywalić
    > - licznik nie działa bo sie kabelek urwał a nowy z magnesem 70zł więc
    > lepiej od Olka kupić za 30zł który i tak nie działa - ehh
    > - stan ogólne jak by to brało udział w wojnie w Afganistanie

    Ja powiem, że zwykle racja nie jest po jednej stronie. Kupujący, chce kupić
    jaknajtaniej, więc siłą rzeczy wyolbrzymia wady motocykla. W końcu do czegoś
    uzywanego zawsze idzie się przyczepić. Trzeba znać umiar. Jak sprzedawałem
    mój poprzedni motocykl to podjechał do mnie chętny i jak zaczął wyliczać i
    mnie punktować, to się wkurzyłem i uznałem, że wała z siebie nie dam robić.
    Przecież jeździłem nim kupę czasu, dbałem o niego, dawałem do regularych
    przegladów itp. Wiedziałem, że żadna padaka to nie jest. Pogoniłem gołodupca
    gdzie pieprz rośnie. I tak to zwykle jest, że im mniej kasy do dyspozycji to
    tym większe wymagania. Nie żebym bronił sprzedajacych, bo pewnie jest wśród
    ich wielu najzwyczajniejszych oszustów, ale jak czytam że takie tam, że moto
    brało udział w wojnie w Afganistanie, to jakbym słyszał tych napalonych,
    nieśmierdzących groszem, młodziaków, gotowych zjechać pół Polski, byle tylko
    wyrwać pare groszy.;-)

    Pozdrawiam Johnny