  • 31. Data: 2009-03-11 21:31:40
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gp9810$aok$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >W końcu do czegoś uzywanego zawsze idzie się przyczepić. Trzeba znać umiar.

    A czy płacąc 12 tyś moge wymagać aby:
    - felgi szprychy piasty wachacz nie były tak skorodowane ( w stopniu
    strasznym bądz najgorszym jaki sobie można wyobrazić )
    - rama zeby nie była malowana ławkowcem na kolor mocno odbiegajacy od
    oryginału ( wr 450 - kolor jasny błękit, zamalowane odcinki w okolicy
    podnóżek - tłumaczenie sprzedawcy przecież tego nie widać bo tu buty są)
    - silnik ma odpalać, wchodzić na obroty i z nich schodzic równo i szybko,
    dopuszczam dymienie jeśli o tym mnie poinformuje
    - proste chłodnice jeśli twierdzi że są takie
    - no i najważniejsze motor jest taki jaki pisze a nie z exc 450 robi się SX
    450 z silnikiem enduro

    >Jak sprzedawałem mój poprzedni motocykl to podjechał do mnie chętny i jak
    >zaczął wyliczać i mnie punktować, to się wkurzyłem i uznałem, że wała z
    >siebie nie dam robić.

    ale wytykał Ci faktyczne babole o których nic nie mówiłeś czy miał pretensje
    na zasadzie że czerwień jest mało czerwona?

    > Przecież jeździłem nim kupę czasu, dbałem o niego, dawałem do regularych
    > przegladów itp. Wiedziałem, że żadna padaka to nie jest.

    Widzisz co innego użytkownik a co innego handlarz albo kotoś kto kupił w
    ogóle sie nie zna i po pierwszej glebie chce sprzedać i się nagle dowiaduje
    że został oszukany bo nawet nie wiedział że ma padake

    >..........jakbym słyszał tych napalonych, nieśmierdzących groszem,
    >młodziaków, gotowych zjechać pół Polski, byle tylko wyrwać pare groszy.;-)

    mieliśmy w kielni 20tysiecy na moto do 14 bo róznie bywa i róznie się trafi,
    czy zaliczamy się do ty kurwa gołodupców????????

    rafał
    450exc

  • 32. Data: 2009-03-11 21:37:16
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "johnny" napisał w wiadomości

> [...]
    > siebie nie dam robić. Przecież jeździłem nim kupę czasu, dbałem o niego,
    > dawałem do regularych przegladów itp. Wiedziałem, że żadna padaka to nie
    > jest. Pogoniłem gołodupca gdzie pieprz rośnie. I tak to zwykle jest, że im
    > mniej kasy do dyspozycji to tym większe wymagania. Nie żebym bronił
    > sprzedajacych, bo pewnie jest wśród ich wielu najzwyczajniejszych
    > oszustów, ale jak czytam że takie tam, że moto brało udział w wojnie w
    > Afganistanie, to jakbym słyszał tych napalonych, nieśmierdzących groszem,
    > młodziaków, gotowych zjechać pół Polski, byle tylko wyrwać pare groszy.;-)

    Taki mały przykładzik od pierwszego z brzegu,tylko kawałek motocykla,opis
    oczywiście właściwy-jak nówka itp,a że klepane a wąsy na dole połamane to
    pikuś,poza tym ok, z motocyklami często jest podobnie,tylko więcej
    "idealnych" części...
    http://allegro.pl/item574632046_stelaz_mocujacy_lamp
    e_ducati_monster.html
    Mieszkał po sąsiedzku "kowal",z jego wyczynów pamiętam przecięcie zbornika
    na pół,klepanie,spawanie i szpachla, szpachla bo cały wyszedłby stówkę
    drożej...

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 33. Data: 2009-03-11 22:34:39
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > http://allegro.pl/item574632046_stelaz_mocujacy_lamp
    e_ducati_monster.html

    ROTFL... prawie czasoprzestrzeń zagina ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 34. Data: 2009-03-11 22:40:38
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > nieśmierdzących groszem, młodziaków, gotowych zjechać pół Polski, byle
    > tylko
    > wyrwać pare groszy.;-)

    coś w tym jest.
    Nie wiem czy to szczeście czy to, ale jechałem po auto - miesiąc oglądania
    ogłoszeń, patrzę, TEN ! pojechałem, obejrzałem, przekalkulowałem, kupiłem.
    Jeżdże już 2 lata i robię tylko podstawowe wymiany, typu olej, czy gumki w
    zawieszeniu, albo klocki.
    następny: rok temu szukałem sobie GS 500. Patrzyłem po ogłoszeniach,
    szukając czegoś za odpowiednią cene. Wypatrzyłem pojechałem, kupiłem. Cały
    sezon przelatałem, bez dokładania ani grosza. (oczywiście przegląd przed
    jazdą zrobiłem sam i wymieniłem płyny, podokrecałem sróbki :)
    ostatnio pojechałem po kawe KX. też szukałem. Chciałem wydać max 5kzł.
    wypatrzyłem, pojechałem. Widzę, że tu lekki luz, tam coś itd. Ale koniec
    końcow kupiłem i co ? luzy zniwelowałem bezkosztowo. Filtr wymyłem, olej do
    przekładni kupiłem, inne płyny też. do tego wymiana simmeringów w
    zawieszeniu, bo widziałem co biorę i tarczy hamulcowej oraz opony.
    Rozebralem też silnik i co się okazuje ??? nikasil prawie nowy, tłok
    selekcji A. No cuda na kiju prawie ;]
    Nie wiem czy to szczeście intuicja czy co, ale jadąc po moto nie nastawiam
    się by kupić nówke salonową (bo wtedy pojechał bym do salonu :) tylko jadę
    po używany sprzęt. Kwestia podejśca by kupić moto i być świadomym co trzeba
    w nim zrobić by jezdziło. Może i mialem szczeście, ale kazdy sprzet kupiłem
    za 1 razem !!! nie jezdziłem i nie wybrzydzałem. Owszem, jak by była padaka,
    to bym nie wziął, ale trzeba się liczyć z tym że używane moto trzeba
    przygotować pod siebie.

  • 35. Data: 2009-03-11 23:24:08
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 11 Mar, 23:40, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

> [...]
    > sezon przelatałem, bez dokładania ani grosza. (oczywiście przegląd przed
    > jazdą zrobiłem sam i wymieniłem płyny, podokrecałem sróbki :)

    I tu pada magiczne slowo "sam". Poniewaz chlopaku mysle ze samemu to i
    radosc pogrzebac, i ze srubki rdze posciagasz, i jak byla albo ma byc
    podkladka to tam bedzie. A jak cos spierdzielisz... to coz trza bedzie
    naprawic odnowa i znow radosc :-)

    Aczkolwiek jak sam nie umiesz albo nie chcesz to mozna napisac
    nastepny post o hosztaplerskim warsztacie :-) Bo co jak co ale do
    warsztatu sie dojebac zawsze mozna :-)

    Pozdrav,
    Gonzik.

    P.s.: Po kupnie wymarzonego MB123C na e-bay'u w Monachium (tu tez bylo
    magiczne slowo sam). Dalej niz 100 km za sprzetami nie wyruszam.
    Szkoda zdrowia.

  • 36. Data: 2009-03-12 02:28:16
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 20:15:14 +0100, Don Pedro napisał(a):

    > Po pierwsze - robię rocznie 50-80 tys. km samochodem. To jak będe
    > sprzedawał go po 3 latach z przebiegiem 150-200 tys. to będzie, że niby
    > zajeżdżony? :)
    nie, to będziesz musiał przekręcić na 350tys. albo napisać, że dziadek do
    kościoła na bezludnej wyspie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 37. Data: 2009-03-12 02:28:17
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 13:56:44 +0100, Norbi napisał(a):

    > Acha
    > Czyli z cyklu - droga redakcjo....
    > Na ile mam cofnac licznik skoro moje moto z 2003 r ma juz przebieg 50
    > tys i pewnie silnik juz do remontu... :)

    moje ma 83kkm i co?

  • 38. Data: 2009-03-12 06:38:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Don Pedro pisze:
    > No faktycznie wkurwić się można. Pytałem o ten link, bo poprzednie na
    > faktyczne igły wyglądały, ten też nie gorszy.
    Mi też się zdjęcia podobały, nie znam się jednak na motocyklach. Jak to
    było w tym przypadku, czy to zdjęcia od innych motocykli, czy też
    zrobione N lat temu?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2009-03-12 06:40:52
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Ivam wrote:
    > Nie wiem co w koncu wzieli, ale jesli dostawczak ~10 lat, ma 300kkm
    > i to jest duzo, to rodzi sie pytanie: jak tu nie cofac? A co np. z
    > moim escortem (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na
    > liczniku 1500km)? Czy jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    Najlepiej jeszcze mów, że był księdzem.
    Sprzedawałem Corollę, 2000 r., 215 000 km na liczniku, większości
    dzwoniących nie pasował ten przebieg, eee paaaaanie, taki przebieg, od
    drugiego takiego telefonu zacząłem pytać jaki przebieg sobie pan życzy
    to ja taki zrobię, skoro nie chce pan znać prawdy - obruszali się
    oczywiście, że nie o to chodzi itd.
    Sprzedałem w końcu koledze bez cofania.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 40. Data: 2009-03-12 08:08:12
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    masti pisze:

    > moje ma 83kkm i co?

    Ua - masakra
    motocykle tyle nie wytrzymuja
    Jezdzi toto jeszcze ? :D

    Ale faktycznie - kumpel szuka GSX 1400 i na widok 50 tys przebiegu
    to mowi ze silnik juz pewnie do zrobienia - bo uszczelniacze zaworowe
    i te sprawy....

    Tyle ze on jezdzi motocyklem z 1980 r - z zupelnie innej epoki
    I tak sadze ze wiekszosc zatrzymala sie na etapie Malucha i Poloneza...

    Norbi
    KFazer'03