eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Date: Wed, 11 Mar 2009 22:05:22 +0100

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gp9810$aok$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    Nie żebym bronił sprzedajacych, bo pewnie jest wśród
    > ich wielu najzwyczajniejszych oszustów, ale jak czytam że takie tam, że
    > moto brało udział w wojnie w Afganistanie, to jakbym słyszał tych
    > napalonych, nieśmierdzących groszem, młodziaków, gotowych zjechać pół
    > Polski, byle tylko wyrwać pare groszy.;-)
    >
    > Pozdrawiam Johnny

    Johnny kurwa jednego czego żałuje to tego ze fotek ie robiłem bo bym wstawił
    i nie wysłuchiwał bym tak głupich tekstów.
    Masz racje że są tacy jak piszesz że przyjeżdza i szuka dziury w całym bo ma
    5tyś a marzy mu się fura za 15.
    Ale wierz lub nie to co napisałem to i tak jest chuj w porównaniu do tego na
    co mnie tam narażono a byłem świadkiem totalnego skur.... szczególnie w
    ostatnim akcie ( czyli wr 450 ). Bo z perspektywy czasu i tego co widziałem
    to pierwszy był super ale jak pytam co jest złe i słysze że drucik od
    prędkościomierza a okazuje się że chłodnice są jak mucha do smokinga i
    wydech przypominajacy smarki spod pieca hutniczego to na pięcie się obracam
    i nawet nie pale maszyny. Bo nie uwierze w bajer o remontach za 2, 3 czy 4
    tysiące jak zamiast motylka do mocowania filtra który kosztuje 10zł jest
    NIDA GIPS wkręcona. Po prostu odjeżdzam i niech się cieszy sprzedawca że w
    miche nie zarobił bo mnie oszukał na 1000km KUMASZ TO W OGÓLE.
    Nie jestem typem co opisuje swój wyjazd 30km enduro i jak fascynujące było
    przejechać przez bal o średnicy 10cm. Piszę bardzo mało na grupe ale to co
    widziałem wczoraj musiałem wylać bo jeśli zaoszczędze choc jednemu 100zł
    chętnemu na te super sztuki to uważam że było warto.
    Ja nie oczekuje że maszyna ma być jak z salonu ale chce normalnej
    uczciwości: jak jest coś zjebane to fotka z bliska i żebym wiedział jak
    pytam uczciwie to oczekuje takiej odpowiedzi. Ja też moge napisać że pewnie
    jesteś takim samym kasztanem jak tamci wczoraj i dlatego przyjechał jakiś
    gość i ci wymyślał i robił z twojego cuda wraka, ale nie znam twojej
    historii i pozwól że nie skomentuje tego tak jak ty sobie pozwoliłeś.

    rafał
    450exc