  • 11. Data: 2009-03-11 14:19:38
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > Zreszta sam widzialem ze kazde auto ma cofane liczniki
    > nawet takie z przebiegiem ok 100000 tys Fiat Panda
    > bo rocznik 2005 :)

    :-)
    jasne, a ja w swoim aucie bede krecic licznik do przodu, nie popadajmy w
    skrajnosci:-)

    --
    ania

  • 12. Data: 2009-03-11 14:31:28
    Temat: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > jesli z 2003 to sprzedawalne jest z licznikiem 13-15 tys km.

    Moze NTG, bo o aucie, ale...

    Spaceruje sobie po gieldzie w Myslowicach. Stoi kilka dostawczakow i slysze
    rozmowe ludzi, ktorzy ogladaja T4 jakos z 98 czy 99 (w kazdym razie przed
    2000). Na szybie ma wielki napis 300 tys. km. Kolesie ogladaja na wszystkie
    strony i gadaja miedzy soba:
    - nawet nie jest zly
    - no ale k**wa 300tys?!
    - no duzo troche
    - przeciez tamten ducato jest starszy a ma 250!

    Nie wiem co w koncu wzieli, ale jesli dostawczak ~10 lat, ma 300kkm i to
    jest duzo, to rodzi sie pytanie: jak tu nie cofac? A co np. z moim escortem
    (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na liczniku 1500km)? Czy
    jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2009-03-11 14:48:51
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > escortem (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na liczniku
    > 1500km)? Czy jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    Kiedyś mój wujaszek sprzedawał staruteńką łade 2107 w dniu sprzedaży jak
    przyjechali klienci licznik się obrócił i miała magiczne: 00001km ;)

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    revetec... the engine of tomorrow

  • 14. Data: 2009-03-11 16:01:27
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    lesor wrote:

    > jesli z 2003 to sprzedawalne jest z licznikiem 13-15 tys km.

    To jest niestety fakt, pojebany ale jednak. Miałem swego czasu ZZR1100 było
    to 5 letnie moto i nakulane było prawie 80tys km, ale napradę był ze
    zarzutu, ludzie dzwonili i zawsze ten sam tekst w słuchawce "Panie...ale ten
    przebieg...."
    Masakra.

    Kupił koleś z Kutna - i nawet dzwonił, że fajne moto, że dzięki za
    transakcje, ale on przyjechał oglądać moto a nie przebieg, takich jest
    niewielu.

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 15. Data: 2009-03-11 16:03:10
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Lewis wrote:

    > Kiedyś mój wujaszek sprzedawał staruteńką łade 2107 w dniu sprzedaży
    > jak przyjechali klienci licznik się obrócił i miała magiczne: 00001km
    > ;)

    Dlatego poszedł :)

    --
    pozdr
    "rzep"

  • 16. Data: 2009-03-11 17:30:30
    Od: Solo <s...@g...com>

    lesor pisze:

    > Zacytuje pana z autokomisu:
    > "- a czy pan chce sprzedac czy sobie u nas poparkowac?" /pol roku
    > parkowalem/
    >
    > jesli z 2003 to sprzedawalne jest z licznikiem 13-15 tys km.

    Ale czy uważacie, że cos takiego jest nieralne?
    Kiedys sam też przeliczałem, że na rok samochód średnio przejedzie ok
    20-30tys, motocykl 6-10tys czyli by wychodziło że moto z 2003 roku
    powinno mieć przejechane ok 40 tys.
    Ale są rózni ludzie i w różny sposób użytkują swoje motocykle, a
    szczególnie ludzie zapracowani, którzy jak raz w miesiącu wyciągną moto
    z garażu to już wielki sukces.
    Ja mam R1 własnie z 2003 roku (i tu was nie zaskocze) ma przejechane
    15200km, tyle że w sezonie 2008 nakreciłem niebotyczne 1400 km z czego w
    1 weekend majowy 1200, a pozostałe 200km przez kolejne miesiące całego
    sezonu.
    Kiedyś miałem ZZR i kręciłem po 9tys na sezon ale jak widać z roku na
    rok liczba km spada, a w takim trendzie za rok może nakręce 500km.

    Stan faktyczyn odpowiada przebiegowi ale gdy bede chciał go sprzedać i
    klient mi bedzie wciskał, ze licznik jest kręcony bo tak mało ma km to
    przepraszam ale nie bede miał z nim o czym rozmawiać.

    Tak czy siak ludzie lubią się sami okłamywać - mimo iż wiedząc, że stan
    moto odpowiada przebiegowi 50tys, a na liczniku 20kkm to zawsze będą
    sobie wmawiać, że zrobili dobry zakup bo moto ma taki mały przebieg.

    Solo R1

  • 17. Data: 2009-03-11 17:51:22
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Wed, 11 Mar 2009 13:25:19 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    wrote:

    >Na miejscu wszytsko cacy, jchodził pięknie, jechał prosto

    cut

    >... a jednak po 500km olej z lagi poleciał ;-)

    Uszczelniacze lag mają to do siebie, że albo trzymaja latami, albo...
    nie ;)

    W dodatku spuszczają sie nagle, bez żadnej gry wstępnej :P

    Że dałeś ciała kupując moto z krzywymi lagami to jedno. Ale co do
    uszczelniaczy, to konia z rzędem temu, kto umie przewidziec ich
    spuszczenie za 500km.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 18. Data: 2009-03-11 19:12:44
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Rafał Tomaszewski wrote:

    > Wczoraj 3 w nocy poleciałem z kolegą po super sztuke:

    A moze Huske chcesz? Jesli cos, to zadzwon po szczegoly.

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 19. Data: 2009-03-11 19:15:14
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Ivam pisze:
> [...]
    (...)
> [...]
    > escortem (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na liczniku
    > 1500km)? Czy jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    Wiem, że offtopa ciągnę, ale temat cofania licznikó dotyczy fsumie
    wszystkich pojazdów.

    Po pierwsze - robię rocznie 50-80 tys. km samochodem. To jak będe
    sprzedawał go po 3 latach z przebiegiem 150-200 tys. to będzie, że niby
    zajeżdżony? :)

    Po drugie - ostatnio słyszałem gadkę na CB dwóch kierowców ciężarówek.
    jeden pytał drugiego jak się jego pojazd sprawuje, ile ma lat i ile
    przebiegu... No i tamten odpowiada: "Wiesz, jeżdżę nim 7 lat od nowości,
    nic się nie sypie, ale ma mały przebieg - 700 tys. km. Ale mój kumpel
    jeździ identycznym rok starszym i ma 1.300.000 km i też nic."
    Ciekawe, czy przy sprzedaży skręci do 300 tys. km? :)

    Inna sprawa, że chciałbym, żeby motocyklowe silniki wytrzymywały ponad
    1.000.000 km, ehhh...

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2009-03-11 19:21:12
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Samo życie, niestety... ale bajdełejem to rzuciłeś dwa razy to samo
    > ogłoszenie z EXC, albo mi się wydaje.

    http://www.allegro.pl/item578448704_ktm_450_exc_450e
    xc_ktm450exc_sx.html
    ten jest drugi, fakt w tym wkr.............. i porządny człowiek się może
    pomylić:)

    rafał
    450exc