  • Data: 2009-03-14 20:05:21
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Bien pisze:

    > BTW:
    > Jak masz ustawiony render itp. w MPC HC, bo u mnie tez na R4850
    > MPCVideoDec.ax uparcie nie chce korzystac z DXVA, co widac i po odbiazeniu
    > CPU - na Chronicles_of_Riddick_1080p23.976_51_8Mbps.wmv A64 X2 2500 MHz
    > jest obciazony na 40-75%, a powinien byc na pare %.

    EVR Custom, prawie każdy H.264 odtwarzany jest sprzętowo. Z WMV gorzej,
    bo sprzętowo dekodowany jest VC-1, a nie każdy WMV to VC-1 - tu około
    połowa odtwarzana jest przez UVD+, reszta leci przez oprogramowanie :)

    Dodam, że używam MPC-HC pod Vistą - sprzętowe wsparcie HD pod XP mocno
    kuleje. Nie używam kodeków w wersji standalone, więc nie wiem jak się
    spisują z innymi odtwarzaczami.