  • Data: 2011-03-02 11:09:23
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 09:14, Artur(m) pisze:

> [...]
    >
    > Część w ogóle nie patrzy w lusterko (chyba, że kobieta:))
    > to chcesz, aby kierowcy analizowali (w lusterku czyli odwrotnie)
    > rejestracje dojeżdżających "do skręcania w lewo"?
    > choć to raczej naturalne, ze jak podjeżdżam w innym mieście
    > do zwężenia to raczej nie mam problemów ze zmianą na "pas zajęty",
    > wpuszczają gościa "ze wsi".A jak, z kolei, stanie przede mną ktoś "ze
    > wsi":),
    > to również naturalne, ze wpuszczam.

    > ...gdy w nocy wjeżdżasz na skrzyżowanie regulowane światłami,
    > to też, jak mały ruch to powoli przejeżdżasz???

    Nie ale swego czasu w Polsce zlikwidowali zielone strzałki bo nie
    przepisowe, a po jakimś czasie jakiś unijny komisarz chwalił,że to było
    dobre.

    > O ile OC - w porządku to inne papiery już nie.
    > Patrol spotyka gościa bez dowodu rejestracyjnego,
    > i mówi niech panowie przyjadą pokazać jutro?!

    A dlaczego nie - przecież mają komputery radia szybko mogą po
    rejestracji ustalić właściciela pojazdu. Jeżeli ten może udowodnić, że
    jest właścicielem choćby poprzez dowód osobisty lub inny papier
    potwierdzający tożsamość to dlaczego nie.

    > Nie, powinien dostać dyplom za "wytrwałość"

    W skrajności w skrajność: i niech nikt nie mówi, że szare to szare...

    Każda sytuacja jest inna, a jak się okaże, że dziecko ukradło baton bo
    było głodne, a ojciec i matka piją lub nie sprawują należytej opieki...
    To co najpierw pałą a potem pytamy - niestety tak często się dzieje

    Nie mówię, że nie należy karać ale należ być człowiekiem - pomyśleć, a
    nie pałować.

    Ariusz