  • Data: 2011-03-02 12:54:13
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 11:04, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, że sądy innych krajów jednak w większości dają wiarę zeznaniom
    > policjantów i nie ma w tym nic dziwnego?

    Wiesz, że po zeszłorocznym zatrzymaniu mnie przez policjantów z Tarczyna
    jadących za mną i pokazaniu mojej prędkości za pomocą radaru suszarki (o
    czym pisałem na p.m.s) uważam że ludzie ci jak mają władzę to ta władza
    zaczyna im uderzać do głowy.

    Dodam że prędkość przekroczyłem nieznacznie 10-15km/h a policjanci
    chcieli mi wmówić że jechałem 40km/h szybciej oraz że wyprzedzałem na
    nieistniejących w tym miejscu pasach dla pieszych. Następnie mnie
    puścili po rozbrajająco szczerej rozmowie na temat tego co zamierzam
    zrobić z ich dowodami w sądzie.

    > Nawet jeśli, to zmienia to kwalifikację wykroczenia?

    Nie mają prawa dodawać sobie punktów ani grzywny za to samo wykroczenie
    - przekroczenie prędkości.

    Pozdrawiam
    Rafał