  • Data: 2011-03-02 12:19:12
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 12:08, Cavallino pisze:

    > No a ile punktów w sumie dostałeś?

    Było w pierwszym poście: 26 + 16 swoich

    > A co to ma do rzeczy?
    > Niby że nie wjechałbyś na to przejście dla pieszych?

    Oczywiście. Jak mógłbym być w dwóch miejscach na raz? ;)
    Sprawa była oczywista - popełniłem wykroczenia i kara się należała.
    Jednakże przepisy mówią, że należy zatrzymać pojazd łamiący przepisy
    niezwłocznie i bezpiecznie. Skoro taka możliwość była, a polcjanci z
    niej nie skorzystali, to późniejsze przekroczenia nie powinny być brane
    pod uwagę, bo ich udowodnienie byłoby wynikiem złamania prawa. Niestety
    jak widać myliliśmy się z adwokatem.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia