  • Data: 2011-03-02 12:56:43
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:iklano$6bo$1@news.onet.pl...

    > W skierowaniu na egzamin sprawdzający mam info o 42pkt. karnych. Licząc,
    > że miałem 16 swoich wychodzi 26. Jak to się rozkłada nie pamiętam z rozmów
    > z policjantami, a nigdzie indziej nie mogę znaleźć tej informacji :(

    A w wyroku nie ma?
    Bo za przekroczenie prędkości powinieneś dostać 10 punktów, za wyprzedzanie
    na przejściu 9.
    Więc coś się nie zgadza, albo zostałeś ukarany przez sąd za wszystkie
    wykroczenia które zarzucała Ci policja (a nie tylko 2), albo jest burdel w
    rejestrach i tym bardziej powinieneś to sprostować.

    > Nie pamiętam, a uzasadnienia wyroku w rękach nie miałem. Jak wspominałem
    > reprezentował mnie adwokat.
    > Generalnie: skoro policjanci uznali, że nie było bezpiecznego miejsca do
    > zatrzymania to tak było i w ich gestii leży kiedy dojdzie do zatrzymania.

    No dobra, ale wcześniej pisaleś o braku filmu (czyli braku dowodów) - wtedy
    logiczne że sąd przyjął wersję z zeznań polucjantów.
    Niemożliwość udowodnienia swojej racji to jednak co innego niż jej brak.