  • Data: 2011-03-02 11:06:32
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:g91qm65tqlec6gkt03iliri09b6njupkph@4ax.com...

    > W ogolnosci polecam, 50 zl nie majatek, a satysfakcja zostaje.
    >
    > Tylko efekt bedzie taki dostaniesz zaoczny wyrok i albo grzecznie
    > zaplacisz i satysfakcji bedzie tyle ze musial jeden papier wiecej
    > wypelnic, albo bedziesz protestowal, a wtedy pojedziesz na rozprawe,
    > sad moze cie zrozumie, ale jednak uzna winnym, nalozy kare mniejsza,
    > ale koszta juz beda wyzsze. Pol biedy jak to w bliskim miejscu, ale
    > jak ci przyjdzie pojechac 500km na dwie rozprawy w godzinach pracy to
    > kto bedzie mial satysfakcje ?

    wiesz, to już nie chodzi naprawde o te 50 zł więcej czy mniej, akurat tutaj
    sytuacja byla fajna, bo kierowca z gliwic, a sytuacja w katowicach - mozna
    sie przjeechac.

    > Ale teraz bedziesz przestrzegal zakazow :-)

    jak by chodziło o mnie, to naprawdę, nie odpuscił bym tematu. tylko dlatego,
    że koleś poprostu był naprawde arogancki i poprostu agresywny.
    powiedzmy sobie prawdę - nic się nie stalo. ani nie powordowalo zagrozenia,
    ani nie zatrzyalo ruchu, ani nie bylo niebezpieczne. sobota, godziny
    wieczorne, spokoj na drodze.

    ja wiem, wykroczenie, zlamany przepis, ale to nie oznacza że pan policjant
    ma cie traktowac jak morderce i gwalciciela, i krzyczec i ogolne
    poniewierac kierowce bo on ma rację i władzę.

    wiesz, jarek, wkurw na podejscie policjanta.
    bo można ukarać i ukarać. inaczej sie czujesz jak popelnisz wykroczenie i
    dostajesz poprostu mandat w dobrym stylu że tak powiem, a inaczej jak
    popelniasz wykroczenie ktore nie powoduje zadnych zagrozen, strat,
    problemow, a koleś cie gnoji i traktuje jak jakiegos niewiadomo jakiego
    kilera:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek