  • Data: 2011-03-02 12:45:31
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 12:02, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Oczywiście, wykroczenia popełniłem, niemniej moja linia obrony polegała
    > na udowodnieniu, że przez 2km nagrywania było wiele bezpiecznych miejsc,
    > gdzie można było mnie zatrzymać. Nie mając dowodów w postaci nagrania
    > sąd uznał zeznania policjantów jakoby takiego miejsca nie było na trasie
    > za prawdziwe.

    Linia obrony była tragiczna. Miałeś idiotę a nie prawnika.
    Twoją linią obrony powinno wg mnie być:

    - ciągłe przestępstwa są uznawane przez kodeks karny jako jedno (to samo
    wykroczeń)

    Na pewno nie można ci zarzucić że jazda cały czas za tobą to inne
    przestępstwa/wykroczenia niż jedno wiec zamiast mieć 24pkt miałbyś 10pkt.

    - za te same wykroczenia nie mogą być sumowane pkt jeżeli powstały w
    jednym ciagłym zdarzeniu.

    Tak wiec jeżeli nie 10pkt to max plus za wyprzedzanie czyli np 8pkt a
    nie 24pkt.

    - brak dowodów policji powinien podważyć każdy ich argument

    - niewłaściwe - niezgodne z homologacją nagrywanie
    - niewłaściwe zatrzymanie
    - naciskanie na jadącego przed nim kierowcę

    I niech się teraz tłumaczą jak nie mają dowodów.

    Następnym razem jak wpadniesz w taką akcję to poszukaj w sieci są
    prawnicy lub nawet studenci prawa którzy się specjalizują w PoRD po za
    tym tego nie ma tak dużo aby samemu nie przygotować się na rozprawę a
    sam dobrze przygotowany jesteś więcej wart niż 10 głupich leniwych
    prawników.

    Pozdrawiam
    Rafał