    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie. polączenie dróg.
    Date: Sun, 7 Jan 2018 21:51:54 +0100
    <5a4ff678$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <p2ou0d$40g$1@dont-email.me>
    <5a5002a3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2p03t$kpg$1@dont-email.me>
    <5a5004b1$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2puet$2sa$2@node1.news.atman.pl> <p2r5kj$h3r$1@dont-email.me>
    <p2rrrd$tau$1@news.mixmin.net> <p2t1tj$2l9$1@node1.news.atman.pl>
    <p2t6u7$b9o$1@news.mixmin.net>
    <5a5248f7$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2tjcl$6os$1@news.mixmin.net>
    <5a5253b5$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2tl0q$9fv$1@news.mixmin.net> <p2tmrl$hq4$1@node2.news.atman.pl>
    <5a526169$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2to7l$ob3$1@node1.news.atman.pl>
    <5a52671a$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2tqbl$qgl$1@node1.news.atman.pl>
    <5a5276e3$0$643$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 07-01-2018 o 20:37, nadir pisze:

    > Nie tak szybko, misiu.

    No dobra. Nawijaj ;-)

    > W przypadku zaśnieżenia może się diametralnie
    > zmienić obszar skrzyżowania bo nie widać pobocza i linii na drodze. No i
    > teraz najważniejsze, czy wielkość tego obszaru może być uzależniony od
    > warunków pogodowych?

    > Jedziesz równolegle pod warunkiem, że wiesz że możesz tak jechać, jak
    > śnieg wszystko zasypie to nie widać czy jest jakiś pas czy nie.

    No ok, jasne. Mieszkam na północy więc śniegu od lat nie widziałem. :-D
    To takie coś różowe? Prawda? :-D

    Dobra, teraz na serio. Tego o czym rozmawiamy przepisy nie regulują.
    Jeśli nie jechałeś akurat limuzyną z Szydło, to w razie kolizji będziesz
    miał mnóstwo perturbacji i pewnie będziesz winny cokolwiek by się nie
    stało. Użyłeś prędkości więc jesteś zbrodniarzem. Mógłbym jutro pogadać
    ze znajomym "szychą" z drogówki i napisać jak "oni" to widzą. Oczywiście
    będzie to opinia lokalna bo "oni" z innego miejsca na mapie mogą mieć
    własne interpretacje. Już w tej chwili mogę Ci powiedzieć, że w jego
    opinii narybek zupełnie inaczej ocenia takie zdarzenia niż doświadczeni.
    Narybek patrzy na znaki, olewa kto kogo pod jakim kątem walnął i
    wypisuje mandat. Bardziej doświadczeni wiedzą co jeszcze należy przebadać.

    To co napisałem mówiło o tym jak JA bym postępował. W mojej okolicy
    drogi mają infrastrukturę pozwalającą zorientować się gdzie mniej więcej
    jestem. Z pewnością na obwodnicy, gdzie czasem jest 5 pasów, w życiu nie
    wiedziałbym, po którym jadę gdyby je śnieg pokrył. Co wtedy - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek