  • Data: 2024-08-04 13:52:04
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2024 o 12:24, J.F pisze:
    > Nie bedzie kary, to zamorduje następną osobę.

    Wiesz, takich seryjnych morderców nie jest wiele. Wiele morderstw jest
    wynikiem chwilowej sytuacji.

    > Tylko jak izolowac bez reszty kary? Zesłać na bezkudną wyspę? Wzorem
    > Greków wygonic z miasta-państwa? Mozna jeszcze ręce obciąć, to już
    > raczej nie zamorduje. Ale co świadkowi obciąć? ? Wiem - samochód mu
    > zabrać, to się nauczy ?

    Ja piszę o ogólnych celach kary. W wypadku świadka można go skazać za
    fałszywe zeznania (jak kłamie) i w ten sposób izolować od możliwości
    popełnienia kolejnego podobnego przestępstwa, bo nikt mu nie będzie już
    wierzył.
    --
    (~) Robert Tomasik