  • Data: 2011-05-06 21:51:43
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 23:33, Jacot pisze:

    > No bo linki moze sie i zuzywaja, w tych amerykanskich motocyklach co
    > to nazwy nie pamietam;)
    > Na skutek zuzycia to ona by sie mogla przetrzec ale motocykle tak
    > dlugo nie zyja albo zerwac od rozciagania ale motocykle tak dlugo jie
    > zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
    > koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni
    > albo malej o nia dbalosci.

    Akurat w amerykanskim motocyklu to wymienialem raz, i nie w moim. Reszta
    w japonskich. Demoludow nie liczylem. O peknietych linkach gazu i
    licznika nie wspominalem bo nie pytano. A tez mam ich na koncie sporo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/