eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Fri, 5 Jan 2018 22:43:51 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 73
    Message-ID: <p2ov37$b63$1@dont-email.me>
    References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2osjj$q8s$1@dont-email.me>
    <p2otv5$5b5$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 5 Jan 2018 22:43:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="802a2cc00e095225c3bcc44104913d66";
    logging-data="11459";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19S4ktOvvmmOf/1I8E7cEAp"
    User-Agent: NewsTap/5.3.1 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:8jWTUpBIAsjuJOozZz5CU0kqrG8= sha1:Tg9UQnJtfVHbP8aUfWn6TKshz90=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621634
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek S <p...@s...com> wrote:
    > W dniu 05-01-2018 o 23:01, Pszemol pisze:
    >
    >> W Tadżykistanie macie po prostu dużo ludzi bez podstaw kultury i nie
    >> uznajecie uniwersalnej zasady "nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe".
    >
    > Czyli to lokalny problem Twoim zdaniem?
    >
    > Pozostanę tu odmiennego zdania. Buraków spotyka się pod każdą
    > szerokością geograficzną. Być może jest większe ich zagęszczenie w
    > pewnych obszarach. Jednakże tą wiedzą nie dysponuję.
    >
    >> A u Was, w trzecim świecie, ten burak ćwikłowy w czerwonym bolidzie zmienia
    >> pas mimo wyraźnego oznakowania skrzyżowania z drogą podporządkowaną...
    >
    > No więc w tym miejscu STOP! Dalszy komentarz na końcu.
    >
    >> Jeśli miałbym zamiar skręcać w prawo zaraz po tym obrazku to nawet przez
    >> myśl nie przeszło ściganie się i zajeżdżanie drogi niebieskiemu -
    >
    > OK, też tak czynię. Choć z wyprzedzeniem planuję manewr zajęcia
    > właściwego pasa. A to dlatego, że mogę pół godziny migać a jakiś ch...
    > będzie przyspieszał by mnie nie wpuścić. Tak więc czasem korzystam z
    > komfortu mocy silnika by wskoczyć przed następnego. Być może staję się w
    > ten sposób jednym z tych czerwonych buraków, o jakich piszesz.

    Wyczuwam tu jakies problemy kolegi ze zmianą pasa czy też wskakiwanie
    silniejszym autem przed nastepnego - jesli to robisz z zamiarem
    pozniejszego skrętu przed nosem tego klmu wskoczyles (tak jak czerwony
    wskakujacy niebieskiemu) to jest to moim zdaniem buractwo.

    > Jednakże nie rozmawiamy o Tobie czy o kulturze kierowców ale o
    > przepisach. Nie dalej jak wczoraj miałem okazję porozmawiania z
    > emerytowanym (czyli w wieku średnim lub niżej) policjantem z drogówki. Z
    > wielką ciekawością wysłuchałem jak takie sytuacje są rozwiązywane - otóż
    > zależy to od wysłańców w miejsce zdarzenia. Przepisy ruchu, tak jak
    > przypuszczałem, mają tu marne zastosowanie, chociażby dlatego, że ich po
    > prostu nie ma w niektórych, choć bardzo podstawowych przypadkach. Tak
    > właśnie jest w tym konkretnym. W pełni zgodził się z treścią artykułu
    > cytowanego poniżej.
    >
    >> Kodeks
    >> drogowy ustala kto komu ma ustąpić na drodze a nie daje prawa ludziom do
    >> taranowania innych uczestników drogi którzy z jakiś powodów nie postąpili
    >> zgodnie z Kodeksem i nie ustąpili na drodze komu mieli ustąpić.
    >
    > Celowo poruszyłem akurat ten przypadek gdyż buszując w sieci w
    > poszukiwaniu odpowiedzi... natrafiłem na dogłębną jego analizę.
    > Wcześniej jednak chciałem poznać Twoje zdanie. Oto link:
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kier
    owca/news-pas-wlaczania-kto-tu-ma-pierwszenstwo,nId,
    2476103
    >
    > Wynika z niego, że bardzo często spotykany typ skrzyżowania ... nie
    > posiada żadnego umocowania w przepisach. Komentarz odnośnie roli
    > urzędników też w pełni popieram.

    Nie jestem żadnym ekspertem ale sytuacja dla mnie jest tu oczywista jeśli
    zrozumiesz że nie powinieneś na skrzyżowaniach wyprzedzać, zmieniać pasów,
    zawracać czy robić innych baletów.

    Ani od kierowcy czerwonego nie można wymagac aby dobrze widzial zielonego
    ani od zielonego nie mozna wymagac aby widzial czerwonego - to czerwony
    widzac znak A6a powinien zaniechać manewrow na czas skrzyzowania.

    Dodatkowo nie zgadzam sie specjalnie z rysunkami "obszaru skrzyżowania" w
    tym artykule wyłączającymi z tego skrzyżowania rozbiegówkę. Przecież to
    nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje krzyzowanie
    sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
    rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest poza
    obszarem skrzyzowania? Ktos tego rysunku nie przemyslal zbytnio.
    Jak obejmiesz rozbiegowke obszarze skrzyzowania to tym bardziej wyrazna
    jest wina czerwonego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: