  • Data: 2018-01-06 00:26:22
    Temat: Re: Do Pszemola - jeżdżę po Tadżykistanie
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W dniu 2018-01-05 o 18:38, Marek S pisze:

    > https://drive.google.com/file/d/17ZrKwx8NNRRLxtLeCjo
    QRJ8XscrX28ny/view?usp=sharing
    > (...)
    > Załóżmy, że dochodzi do kolizji czerwonego z zielonym. Kto miał
    > pierwszeństwo Twoim zdaniem? Zielony czy czerwony?

    Moim zdaniem - jest to skrzyżowanie dwóch dróg (drogi z pierwszeństwem i
    drogi podporządkowanej) i czerwony (zgodnie z znakiem) ma ustąpić
    pierwszeństwa pojazdom znajdującym się na drodze z pierwszeństwem, także
    zielonemu, któremu akurat zachciało się zmienić pas (być może także i
    brunatnemu, który akurat jedzie tą drogą pod prąd;).

    Ale, usuń sarkazmy, dołącz rysunek, zdjęcie skrzyżowania, opisz jakich
    ulic dotyczy, podpisz się i wyślij do Wydziału Ruchu Drogowego KSP
    właściwego dla lokalizacji tego skrzyżowania. Być może odpowiedzą. Nie
    jest to co prawda wyrocznia, ale taka odpowiedź wydaje się mieć większą
    rangę, niż "wydaje mi się" grupowicza, czy nawet instruktora...

    Swego czasu wysyłałem zapytanie e-mailem do Komendy Wojewódzkiej Policji
    - Wydział Ruchu Drogowego w Katowicach i oficjalna odpowiedź z
    pieczątkami przyszła także e-mailem chyba po tygodniu.
    Jest tu podobna sytuacja na ul. Chorzowskiej (przy SCC), choć nieco
    bardziej zawiła, bo pas włączania po chwili przeradza się samoistnie w
    pas do skrętu w prawo i jak się okazuje, znak "ustąp pierwszeństwa"
    dotyczy tylko odcinka włączania się do ruchu...
    http://dykus.republika.pl/wjazd.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.