eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingnazewnictwo plikow z kodemRe: nazewnictwo plikow z kodem
  • Data: 2012-05-31 08:49:59
    Temat: Re: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: " fir" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Michoo <m...@v...pl> napisał(a):
    >
    > > On 31.05.2012 01:13, M.M. wrote:
    > > > Właśnie zmierzyłem.
    > > > Środowisko: linux/qtcreator/i3/jakiś-tani-dysk-2.5cala
    > > > Projekt: 44 pliki (h i cpp) łącznie 440kb kodu
    > > > Nagłówki biblioteczne: trochę z core qt
    > > Akurat QT ma całkiem sensownie rozbite nagłówki na forward deklaracje w
    > > głównym i deklaracje dopiero w odpowiednim miejscu.
    > >
    > > > Czas rebuild-all z opcją -O3 7 sekund.
    > > Gratuluję. Ja się ostatnio cieszyłem jak na nowym core i5 projekt zaczął
    > > się budować 5 minut zamiast 40.
    >
    > Hmmm
    > 440KB / 7s = x / (40*60s)
    > 440KB / 7s * 40 * 60s = x
    > x = 150MB
    >
    > Jeśli kompilowałeś projekt o rozmiarze 150MB to cóż...
    >


    na warsztacie byla kiedys dyskusja o unity buildach, i raczej
    tam przewazala opinia ze to powoduje przyspieszenie ;-)

    cytat z jednej stronki:

    So after all that, what kind of improvements should expect to find? Well let
    me give you a few stats. When the UB was implemented at the game company I
    worked for, the build time dropped from 55 minutes to just over 6 minutes.
    When I implemented UB in a previous job the build time dropped from 10
    minutes to less than 3 minutes. When I put them in place at home the build
    times dropped on average by 60%.

    ja mam 600k kodu 166 plikow .c i czas kompilacji okolo 2-3 s

    aczkolwiek nazwa include.c mi sie nie podoba ja mam main.c


    #include <windows.h>
    #include <psapi.h> // dla proces memory info
    #include <math.h>
    #include <stdio.h>
    #include <gl\gl.h>
    #include <gl\glu.h>
    #include <winsock.h>

    #include ".lib.utils.tiny.c"
    #include ".side.log.c"
    #include ".side.qpc.c"
    #include ".side.info.c"

    #include ".side.rawinput.c"
    #include ".side.winsock.server.c"
    #include ".side.winsock.client.c"

    #include ".side.audio.c"


    #include ".draw.blit.c"
    #include ".draw.prymitives.c"
    #include ".draw.sprites.c"

    /*
    wiekszosc skipped
    */



    #include ".loop.hud.c"
    #include ".loop.tests.c"
    #include ".loop.c"


    #include ".wnd.events.c"
    #include ".wnd.idle.c"
    #include ".wnd.proc.c"
    #include ".wnd.main.c"

    to sa jedyen includy reszta projektu to czyste pliki .c
    (nazewnictwo nie jest za dobre ale kropka na poczatku chcialem
    odroznic pliki frameworka od samych plikow gry bez kropki


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: