eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingnazewnictwo plikow z kodemRe: nazewnictwo plikow z kodem
  • Data: 2012-05-31 08:56:42
    Temat: Re: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    fir <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > > Michoo <m...@v...pl> napisał(a):
    > >
    > > > On 31.05.2012 01:13, M.M. wrote:
    > > > > Właśnie zmierzyłem.
    > > > > Środowisko: linux/qtcreator/i3/jakiś-tani-dysk-2.5cala
    > > > > Projekt: 44 pliki (h i cpp) łącznie 440kb kodu
    > > > > Nagłówki biblioteczne: trochę z core qt
    > > > Akurat QT ma całkiem sensownie rozbite nagłówki na forward deklaracje w
    > > > głównym i deklaracje dopiero w odpowiednim miejscu.
    > > >
    > > > > Czas rebuild-all z opcją -O3 7 sekund.
    > > > Gratuluję. Ja się ostatnio cieszyłem jak na nowym core i5 projekt
    zaczął
    > > > się budować 5 minut zamiast 40.
    > >
    > > Hmmm
    > > 440KB / 7s = x / (40*60s)
    > > 440KB / 7s * 40 * 60s = x
    > > x = 150MB
    > >
    > > Jeśli kompilowałeś projekt o rozmiarze 150MB to cóż...
    > >
    >
    >
    > na warsztacie byla kiedys dyskusja o unity buildach, i raczej
    > tam przewazala opinia ze to powoduje przyspieszenie ;-)
    >
    > cytat z jednej stronki:
    >
    > So after all that, what kind of improvements should expect to find? Well
    let
    > me give you a few stats. When the UB was implemented at the game company I
    > worked for, the build time dropped from 55 minutes to just over 6 minutes.
    > When I implemented UB in a previous job the build time dropped from 10
    > minutes to less than 3 minutes. When I put them in place at home the build
    > times dropped on average by 60%.
    >
    > ja mam 600k kodu 166 plikow .c i czas kompilacji okolo 2-3 s
    >
    > aczkolwiek nazwa include.c mi sie nie podoba ja mam main.c
    >
    >
    > #include <windows.h>
    > #include <psapi.h> // dla proces memory info
    > #include <math.h>
    > #include <stdio.h>
    > #include <gl\gl.h>
    > #include <gl\glu.h>
    > #include <winsock.h>
    >
    > #include ".lib.utils.tiny.c"
    > #include ".side.log.c"
    > #include ".side.qpc.c"
    > #include ".side.info.c"
    >
    > #include ".side.rawinput.c"
    > #include ".side.winsock.server.c"
    > #include ".side.winsock.client.c"
    >
    > #include ".side.audio.c"
    >
    >
    > #include ".draw.blit.c"
    > #include ".draw.prymitives.c"
    > #include ".draw.sprites.c"
    >
    > /*
    > wiekszosc skipped
    > */
    >
    >
    >
    > #include ".loop.hud.c"
    > #include ".loop.tests.c"
    > #include ".loop.c"
    >
    >
    > #include ".wnd.events.c"
    > #include ".wnd.idle.c"
    > #include ".wnd.proc.c"
    > #include ".wnd.main.c"
    >
    > to sa jedyen includy reszta projektu to czyste pliki .c
    > (nazewnictwo nie jest za dobre ale kropka na poczatku chcialem
    > odroznic pliki frameworka od samych plikow gry bez kropki
    >

    chyba je przerobie (nazewnictwo plikow) ale na raqzie nie mam
    pomyslu - jak ktos ma propozycje to moze podac jak wg niego
    lepiej ponazywac pliki

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: