eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynaprawy SMART+ - opinie klientów? › Re: naprawy SMART+ - opinie klientów?
  • Data: 2010-03-06 22:59:44
    Temat: Re: naprawy SMART+ - opinie klientów?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6 Mar, 20:25, to <t...@a...xyz> wrote:>
    >
    > Nie wiem jak ta firma (ile Ci zapłacili za tą sprytną reklamę?), ale
    > większość podobnych liczy sobie za takie usługi niemal tyle, za ile można
    > polakierować porządnie cały element. Jak dla mnie przy takich cenach nie
    > ma to żadnego sensu.

    nie mam żadnych związków z tą firmą. Reklama jest wywieszona na myjni
    przy ul Hery (DC) i stad moje pytanie. Zresztą można prześledzić moje
    wcześniejsze posty.

    Co do malowania - mam rysę na klapie bagażnika i prawym nadkolu,
    które w Lagunie (i pewnie innych autach) przechodzi poprzez prawy
    tylny słupek aż do przedniej szyby - wydaje mi się, że w takim
    przypadku trzeba malować cały element.
    Malowanie ma taką wadę, że później przy sprzedaży ktoś będzie miał
    wątpliwości, dlaczego ten elementy był malowany - nawet pomimo pełnej
    dokumentacji.

    BTW. znasz ceny? wydaje mi się, że mimo wszystko koszt usługi w ASO
    będzie wyższy niż takiej naprawy.

    --
    plusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: