  • Data: 2010-03-10 09:32:52
    Temat: Re: naprawy SMART+ - opinie klientów?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 03:01, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Myślę, że osoba normalna i zainteresowana poznaniem dokładnego stanu
    > pojazdu pojedzie na oględziny do porządnego mechanika. To, że miernik coś
    > pokaże albo nic nie pokaże niczego nie rozstrzyga.

    ale powoduje "pewną dozę niepewności" - cytując klasyka :)

    btw. punkty napraw SMART+ stwierdziły, że rysy nie da się usunąć
    inaczej niż poprzez malowanie elementów.
    ale chłopaki z www.ochronalakieru.pl (tak, znowu kryptoreklama)
    powiedzieli, że spróbują.

    Zrobię dokładne fotki przed i po i dam znać. Na razie czekam na lakier
    od dealera - rysa jest szeroka i niestety pewnie będzie trzeba nieco
    podlakierować

    dla zainteresowanych obecne fotki rysy :

    http://bit.ly/ddf9Px

    --
    plusz