eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnaprawiona płyta na allegroRe: naprawiona płyta na allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: naprawiona płyta na allegro
    Date: Thu, 3 Nov 2011 09:50:13 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <j8tkk6$duc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j8ru61$mbv$1@node2.news.atman.pl>
    <i7kws28f5l0c$.1a8qkd7mqiqu8.dlg@40tude.net>
    <j8s5se$c94$1@news.icpnet.pl> <j8s6pb$v4o$1@node2.news.atman.pl>
    <1c5p3iip4slrr$.1xpnpg7xgjkzm$.dlg@40tude.net> <4...@w...pl>
    <dwiwzhd9wg8h.h2tnl22u7wdj$.dlg@40tude.net> <4...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: rowmp0.ujk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320310215 14284 81.26.8.32 (3 Nov 2011 08:50:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Nov 2011 08:50:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: supersolo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1203029
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4EB2542F.4D82DB1A@wp.pl...
    >
    >
    > Jacek Maciejewski wrote:
    >
    >> Dnia Thu, 03 Nov 2011 09:24:59 +0100, Andrzej napisał(a):
    >>
    >> > Czy to oznacza, że mogę kupić towar, potestować, spie... a następnie
    >> > oddać i
    >> > dostanę nowy?
    >> > a jak nowy to niby z jakiej racji skoro sprzedawca drugiej sztuki nie
    >> > ma, a
    >> > naprawiać nie umie?
    >>
    >> To oznacza że jak zdecydujesz że płyta jest niesprawna to nie będzie
    >> przepychanki i sprzeczek a sprzedawca ci zwróci kasę bez gadania.
    >
    > a skąd wiesz, że nie bedzie przepychanki?
    > odesłałeś sprzęt z adnotacją, że nie działa, a sprzedawca odpowie ci,
    > że sprzęt odesłał dobry tylko, że to ty go zepsułeś i co mu zrobisz?

    A jak kupisz nowe, zepsujesz, i odsyłasz, to co im zrobisz,
    jak powiedzą, że wysłali dobre???

    Artur(m)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: