  • 1. Data: 2011-11-02 17:21:02
    Temat: naprawiona płyta na allegro
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    w tym oto linku [
    http://allegro.pl/asus-p8p67-po-naprawie-i1911004604
    .html ] gość
    sprzedaje płytę pod Intela I3\5\7 , nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby
    nie to że ta płyta była naprawiana , zobaczcie na fotkach i oceńcie co
    to mogło być za uszkodzenie i od czego i czy po takiej naprawie ma to
    szansę działać ??

  • 2. Data: 2011-11-02 18:02:23
    Temat: Re: naprawiona płyta na allegro
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 18:21:02 +0100, Gupik napisał(a):

    > i czy po takiej naprawie ma to
    > szansę działać ??

    Skoro po naprawie wystartowała i działała to IMO ma szansę działać dalej :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-11-02 19:31:53
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    > Skoro po naprawie wystartowała i działała to IMO ma szansę działać dalej :)

    ale ta ścieżka to wręcz rurociąg i zdecydowanie domowa robota.
    za 300zł i bez gwarancji, to ewidentnie lekkie przegięcie...

    pozdrawiam
    gadacz

  • 4. Data: 2011-11-02 19:47:49
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    no to ile można by dać za nią, w granicach przyzwoitości oczywiście :)

  • 5. Data: 2011-11-02 20:02:44
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Gupik wrote:

    > no to ile można by dać za nią, w granicach przyzwoitości oczywiście :)

    ja bym dał 150 złociszy, choć osobiście doradził bym kupno nowej
    płyty. Resztę gratów moze być używana, ale płyta musi być nowa :)

  • 6. Data: 2011-11-03 08:11:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 20:47:49 +0100, Gupik napisał(a):

    > no to ile można by dać za nią, w granicach przyzwoitości oczywiście :)

    3/4 ceny w jakiej chodzą na Allegro inne tego typu lecz nieuszkodzone. I ja
    nigdy nie kupuję niczego bez tygodnia gwarancji rozruchowej.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2011-11-03 08:19:26
    Temat: Odp: naprawiona płyta na allegro
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Prawdopodobnie ktoś zamontował płytę w miejsce innej i nie sprawdził czy
    tulejki mocujące ze starej płyty wypadają w tym samym miejscu. W momencie
    zwarcia zadziałało zabezpieczenie w zasilaczu i spaliła się tylko jedna
    ścieżka - prowadząca bezpośrednio do warstwy zasilania - więc jest duża
    szansa, że nic innego się nie uszkodziło. Moim zdaniem rozsądna kwota zakupu
    takiej płyty to 100~150zł bo nie ma pewności, że coś jeszcze nie ucierpiało
    i płyta może pracować niestabilnie. Poza tym będzie problem z późniejszą
    odsprzedażą.

    PC

  • 8. Data: 2011-11-03 08:24:59
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > 3/4 ceny w jakiej chodzą na Allegro inne tego typu lecz nieuszkodzone. I ja
    > nigdy nie kupuję niczego bez tygodnia gwarancji rozruchowej.

    a co oznacza ta słynna gwarancja rozruchowa?
    bo gwarancja producenta to wiem. Sprzedawca odsyła sprzęt do producenta
    a producent naprawia lub podstawia nowy towar.

    Ale co oznacza gwarancja rozruchowa tak bardzo popularna na allegro dalibóg nie
    wiem.
    Czy to oznacza, że mogę kupić towar, potestować, spie... a następnie oddać i
    dostanę nowy?
    a jak nowy to niby z jakiej racji skoro sprzedawca drugiej sztuki nie ma, a
    naprawiać nie umie?

  • 9. Data: 2011-11-03 08:31:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 03 Nov 2011 09:24:59 +0100, Andrzej napisał(a):

> [...]
    > dostanę nowy?
    > a jak nowy to niby z jakiej racji skoro sprzedawca drugiej sztuki nie ma, a

    To oznacza że jak zdecydujesz że płyta jest niesprawna to nie będzie
    przepychanki i sprzeczek a sprzedawca ci zwróci kasę bez gadania.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2011-11-03 08:43:27
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > To oznacza że jak zdecydujesz że płyta jest niesprawna to nie będzie
    > przepychanki i sprzeczek a sprzedawca ci zwróci kasę bez gadania.

    a skąd wiesz, że nie bedzie przepychanki?
    odesłałeś sprzęt z adnotacją, że nie działa, a sprzedawca odpowie ci,
    że sprzęt odesłał dobry tylko, że to ty go zepsułeś i co mu zrobisz?

    Hasło "gwarancja rozruchowa" to ściema mająca podwyższyć
    atrakcyjność licytowanego towaru, nie mająca nic wspólnego
    z rzeczywistością. Ja takie aukcje omijam z daleka.
    Przeglądam tylko te rzetelnie opisane i konfrontuje je z innymi
    aukcjami danego sprzedawcy.