  • Data: 2011-11-03 09:00:07
    Temat: Re: naprawiona płyta na allegro
    Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur(m)" wrote:

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jak kupisz nowe, zepsujesz, i odsyłasz, to co im zrobisz,
    > jak powiedzą, że wysłali dobre???

    Nowe, to znaczy ze sklepu, a więc sprzedawca nie sprawdza sprzętu
    przed wysyłką.
    Do jego obowiązków należy sprzęt przyjąć w ramach reklamacji
    i odesłać do producenta. Producent decyduje co dalej. Tu procedura
    jest szybka - jeśli nie widać, że producent traktował płytę młotkiem,
    to idą na łatwiznę - bez testowania dają nowy sprzęt. Może też
    i naprawiają. W każdym razie tu klient ma większe szanse na otrzymanie
    sprawnego sprzętu, niż od jakiegoś Gienka w berecie, który napisał
    se udzielam gwarancji rozruchowej, która tak naprawdę nie znaczy
    NIC!

    Moim zdaniem uczciwie jest nie pisać takich bzdur. Ten kto decyduje
    się na handel na allegro dobrze wie z jakimi konsekwencjami
    jest to związane.