  • Data: 2017-08-04 21:58:11
    Temat: Re: namagnesowac magnes
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Ale z jakich jąder?

    Tak po prawdzie to te obrazki były przeważnie z mózgu, nie z jąder.
    A gdyby o co innego chodziło -- to dla mnie wszystko tam było nowością,
    takich szczegółów nie zapamiętałem.

    > Chyba raczej to ostatnie. Z drugiej strony, jeśli zrobisz obrazek dla
    > rezonansu protonu metylowego na metylu przy atomie azotu, to będziesz
    > widział rozkład fosfolipidów w nieszczęsnym obiekcie badania :-)
    > Badanie jest na poziomie jąder, ale z tego co piszesz, wynika, że aparat
    > widzi strukturę subtelną widma i to daje mu możliwość obrazowania według
    > konkretnych protonów, a nie tylko według sumarycznej ilości protonów w
    > tkance, jak pierwsze aparaty MRI.
    > Ale moja wiedza o obrazowaniu jest praktycznie żadna.

    Moja jeszcze mniejsza. Zatem wybiorę się za jakiś czas znowu na towarzyskie
    pogaduchy, by się w temacie podciągnąć. Zwłaszcza, że znajomy w tak zwanym
    międzyczasie poleciał na drugi koniec świata pooglądać aparaturę najnowszej
    generacji i porównywać jej obrazowanie z obrazem klinicznym. Ten koniec,
    to akurat Szanghaj -- co będzie ciekawą inforamcja dla tych, co mają
    ugruntowane zdanie na tema tego, kto robi tandetę, a kto jest mastahaka.

    --
    Jarek