  • Data: 2011-01-16 23:39:43
    Temat: Re: naklejka PMS potrzebna
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:igvm2j$6ls$1@news.onet.pl...

    > Poczekaj do zlotu/spotu albo mecz Staszka - na ostatnim zlocie bral ode
    > mnie wieksza ilosc wiec moze mu cos jeszcze zostalo :-)

    Zostało, zostało ;) Od dwóch miesięcy nie mogę się zebrać, żeby skleić jakiś
    spot w CKMK, ale jak ureguluję kilka spraw zw. z pracą inżynierską, to
    obiecuję Wam w najbliższym czasie możliwość oficjalnego oklejenia się :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###