eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipnajdłuższy wątek - Streżyńska w GWRe: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.supermedia.
    pl!not-for-mail
    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
    Date: Sat, 05 Jan 2008 08:59:43 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <flndda$321$1@news.supermedia.pl>
    References: <flm7ev$go$1@node1.news.atman.pl> <flmvli$1i4$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.157.137
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.supermedia.pl 1199519978 3137 212.180.157.137 (5 Jan 2008 07:59:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2008 07:59:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <flmvli$1i4$1@opal.futuro.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84703
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Śląski pisze:
    >
    > Odrobina (czarnego?) humoru i próba konkluzji na koniec:
    > 1. Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie zdefiniować "złotego środka"
    > administracyjnego, który zapewniłby pełen komfort korzystania z
    > internetu klientom końcowym. Jak mawia mój pewien znajomy inżynier
    > telekomunikacyjny(*): "to, że ten cały internet w ogóle działa, to musi
    > być jakiś cud".

    Wystarczyłaby regulacja pozwalająca zrywać lojalki bez konsekwencji w
    przypadku niskiej jakości usług. To spowodowałoby już znaczne
    polepszenie jakości usług. Klient przedłużający umowę ma już
    doświadczenie z operatorem, nowy klient jest najczęściej jeleniem. Wcisk
    a mu się super łącze w ofercie promocyjnej, a super łącze okazuje się
    totalnym niewypałem. Ale już jest nasz na 3 lata, a za trzy lata osoba
    osoba łapiąca tych klientów będzie prezesem firmy sprzedającej etui na
    wizytówki Aborygenom w Burkina Faso, więc z założenia ma wszystko
    gdzieś, bo premię za nowych klientów dostała, a co będzie później to nie
    jej problem.

    wer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: