  • Data: 2008-01-05 10:12:46
    Temat: Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    wer pisze:

    > Wystarczyłaby regulacja pozwalająca zrywać lojalki bez konsekwencji w
    > przypadku niskiej jakości usług. To spowodowałoby już znaczne
    > polepszenie jakości usług. Klient przedłużający umowę ma już

    zerwanie umowy z powodu niskiej jakości usług jest sensowne, ale śliskie
    w interpretacji.

    wielokrotnie do mnie dzwoniła jedna Klientka mająca pakiet 1Mbps, że
    "osiołek jej ciągnie 80KB/s a miało być Megabit" i mamy coś z tym
    koniecznie zrobić. Umowę miała na czas nieokreślony zatem akuratnie było
    argumentu o rezygnacji, niemniej dla jednych działa źle jak ma magbit a
    idzie mu na emule 80KB ... zatem trzeba by to precyzować co znaczy źle.
    A tutaj znowu się zamykamy w kole "źle do czego i na jakich usługach" i
    znowu trzeba określać coś w sensie gwarancji, co znowu powoduje
    kreatywny QoS i tak w kółko.

    Wojtek