  • Data: 2008-01-05 09:45:03
    Temat: Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
    Od: kulek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Apel pisze:
    > Może któryś z kolegów weteranów mnie poprawi, ale nie pamiętam aby kiedyś
    > pojawił się tu dłuższy wątek niż ten.
    >
    > Oczywiście dyskusja jak dyskusja a uzgodnionych wniosków zero. Ale może, aby
    > był z tego jakiś pożytek najbardziej płodne osoby w formie krótkiego listu
    > spiszą tu swoje tezy i nie będziemy z nimi już dyskutować tylko tak to
    > zachowamy. Chodzi mi o esencje wszystkich kierunków wypowiedzi, chodzi mi o
    > to aby został z tego jakiś syntetyczny ślad.
    >
    > Wojtek

    ja jako dobre działania, które nie są trudne do wprowadzenia, a mogą
    przynieść efekt uważam :

    - skrócenie czasu trwania umów do maksymalnie 12 miesięcy
    - ograniczenie możliwości korzystania z promocji
    - walka przez urząd z kłamliwymi reklamami, oraz celową dezinformacją
    klientów
    - wprowadzenie obowiązku informowania klienta, o całkowitych kosztach,
    gwarancjach itp. korzystania z usługi

    Powyższe działania na pewno doprowadzą do zwiększenia (okresowo) cen za
    abonament. uważam jednak, że cena za internet jest już niska. Abonament
    w wysokości 40 zł brutto dla klienta jest na skraju opłacalności
    (niezależnie od prędkości). Oczywiście dla firmy, która chce inwestować.

    Skrócenie czasu trwania umów wiążących, pozwoli firmom z lepszą jakością
    usług na przejmowanie klientów firm, które mają słaba jakość. Ograniczy
    też zabójcze promocje na które mogą sobie pozwolić bogate firmy, a które
    służą tylko do walki z konkurencją. Zmniejszy dysproporcje między cena
    na czas nieokreślony a określony, tym samym karę za zerwanie umowy.
    Pozwoli użytkownikom końcowym na swobodne podążanie za standardami
    (chodzi mi o prędkość/cena).

    Walka z reklamami i obowiązek informowania zwiększy samoświadomość klientów.