eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa
    dotyczy wszystkich motocyklistów
    Date: Tue, 31 May 2011 10:22:44 +0200

    W dniu 31.05.2011 10:15, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ok, to jest oczywista oczywistosc. Ale jakby stanowisko HK jest troche
    > dziwne, bo chlop zamiast cieszyc sie z kuriozalnej opinii, ktora w
    > normalnym sadzie, wlasciwie przesadzilaby o jego wygranej, staje w
    > pozycji pokonanego.
    > To jest dla mnie dziwne. Myslisz, ze potrzebny bedzie kontrargument? W
    > sprawie kolizji, gdzie winnego wskazuje policja?

    będzie, to to powództwo cywilne. o tym tez pisali i inni i on sam. nie
    ma kontrargumentu, jest przegrana, nawet jeśli jest kuriozum.

    > Ok, ale to z twojego OC beda wyplacane ewentualne szkody.

    ale nie dla mnie. ja mam OC, pokazuje, a o odszkodowanie walczy ten,
    kogo uszkodziłem. taki HK8 np.

    > Skoro Tu sie wymiga, nie boisz sie, ze sciagna z Ciebie regresem?

    hmm... w sumie nie zastanawiałem się jak to jest z tej strony. że TU się
    miga, a policja mnie wskazuje winnym. czyli TU nie placi za szkode, to
    poszkodowany wystepuje do mnie z powodztwa cywilnego? e nie, po to sie
    ubezpieczam, zeby meic to w dupie, a jak TU sie miga to nie fundusz
    gwarancyjny jest od tego? nie znam sie.

    > No bo w koncu to TU jest dla posiadacza OC dupochronem.

    wlasnie.

    > Acha, czyli jest ok? Bo ja tu widze jeszcze dwie mozliwosci, albo jest
    > trollem i dalismy sie wkrecic, albo to on jest tym bieglym i saduje
    > rynek ;)

    hehe. mysle raczej, że nie wszystkiego jest świadom, a w szczególnosci
    poruszania się po usenecie i jego zasadach.

    > BTW sprawa jest na tyle ciekawa, ze chcialbym poznac jej wynik, bo na
    > chwile dzisiejsza ta opinia prezentowana przez HK byla powodem do
    > smiechu u calkiem sporej liczby policjantow z KRD w Lodzi. :)

    no i wlasnie. zamiast chlopaka objeżdżać, to lepiej dopingować. bo się
    zamknie w sobie i nie naszkicuje potem zakończenia. dlatego prosiłem o
    wstrzymanie.

    - gildor