  • 11. Data: 2010-06-10 22:23:12
    Temat: Re: nad morze trasa - kilka pytań
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    pwz pisze:
> [...]
    >
    > 1. Wybrałem "klasyczną" trasę, tzn. Warszawa (Łomianki, Zakroczym),
    > Płońsk, Mława, Nidzica, Olsztynek, Ostróda, Pasłęk, Elbląg, Nowy Dwór
    > Gdański, Gdańsk, Rumia, Wejherowo. Czy spotkam na niej jakieś
    > nadzwyczajne utrudnienia, które np. opóźniłyby mnie o długi czas? Mam na
    > myśli jakieś straszne przebudowy dróg, sytuację powodziową itp. Będę
    > jechał w niedzielę rano, więc "korków" powinienem uniknąć, ale wolę
    > zapytać. I ewentualnie - jeżeli byście odradzali tę trasę, czy którejś
    > jej fragment - to którędy omijać ewentualne przeszkody?

    będziesz wyjeżdżał rano z Wawy czy rano będziesz w Gdańsku? Bo w tym
    pierwszym przypadku to może być korek na węźle Karczemki (wjazd na
    obwodnicę 3 city). Rumia, Reda, Władysławowo - tam jeszcze nie powinno
    być korków, dopiero po południu bym się ich spodziewał.

    --
    pozdr,
    W.

  • 12. Data: 2010-06-10 23:22:35
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-10 22:23, V-Tec pisze:
> [...]
    > obwodnicę 3 city). Rumia, Reda, Władysławowo - tam jeszcze nie powinno
    > być korków, dopiero po południu bym się ich spodziewał.

    Chcę wyjechać z W-wy 2-3 w nocy (jeżeli da się dzieciarnię przełożyć do
    auta). Zresztą właśnie dlatego wybierałem niedzielę, żeby przecisnąć się
    w miarę gładko choćby przez okolice stolicy...
    pwz

  • 13. Data: 2010-06-10 23:26:13
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-10 17:47, Bydlę pisze:
    > <http://www.alantan.pl/AMA/Aktualnosci/-Stacje-benzy
    nowe-przyjazne-maluchom.php>

    > <http://www.alantan.pl/Shell-przyjazny-rodzicom-i-dz
    ieciom.php>

    O, fajne. Nie jestem zwolennikiem tej akurat stacji paliw (to inna
    historia, kiedyś-kiedyś przeze mnie na tej grupie opisywana), ale
    ładnie, że ktoś zaczął zbierać/propagować informacje na ten temat.
    pwz

    P.S. [Nie mam żadnego związku z jakąkolwiek firmą (CPN itp.), której
    może dotyczyć niniejszy wątek.]
    pwz

  • 14. Data: 2010-06-10 23:31:26
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-10 18:46, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Można chwilę wcześniej niż w samym Gdańsku odbić w stronę obwodnicy
    > (krajowej jedynki) -- np. tuż przed Przejazdowem w lewo na Pruszcz
    > Gdański i przez rzeczony Pruszcz na jedynkę.

    Na mapie wygląda, że jest trochę dookoła. Ale chyba faktycznie warto, bo
    omijam 3-miasto i wspominany w wątku tajemniczy "węzeł Karczemki"... A
    nie, Targeo mi wyliczyło, że nadrobię ca. 10 km, więc chyba faktycznie
    warto... Dzięki za podpowiedź, dobry pomysł :-)
    pwz

  • 15. Data: 2010-06-10 23:41:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    pwz <p...@o...eu> writes:

> [...]
    > Gdański, Gdańsk, Rumia, Wejherowo. Czy spotkam na niej jakieś
    > nadzwyczajne utrudnienia, które np. opóźniłyby mnie o długi czas?

    Wyłącznie i na okrągło.

    Ja bym pojechał jednak do autostrady.

    MJ

  • 16. Data: 2010-06-11 08:06:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    to prawda - miejscowka jest swietna chociaz gowniany parking - a raczej jego
    brak. co do tloku to owszem jest zawsze duzo ale nie tak duzo jak w wawce w
    podziemiach czy na marszalkowskiej. W porownaniu do tego ostrodzka
    makodajnia jest calkiem calkiem luzna:)

  • 17. Data: 2010-06-11 18:08:12
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    pwz pisze:

    > Chcę wyjechać z W-wy 2-3 w nocy (jeżeli da się dzieciarnię przełożyć do
    > auta). Zresztą właśnie dlatego wybierałem niedzielę, żeby przecisnąć się
    > w miarę gładko choćby przez okolice stolicy...

    a to luzik, na zjeździe z obwodnicy będziesz powiedzmy około 6:30-7:30,
    więc nie będzie żadnych korków. Możesz śmiało cisnąć obwodnicą
    Trójmiasta do końca i potem Rumia-Reda i dalej gdzie musisz dojechać.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 18. Data: 2010-06-11 18:44:38
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    pwz pisze:

> [...]
    > nie, Targeo mi wyliczyło, że nadrobię ca. 10 km, więc chyba faktycznie
    > warto... Dzięki za podpowiedź, dobry pomysł :-)

    nie bywam na tamtym węźle o ~7 rano w niedzielę, w ogóle bywam na nim
    rzadko, ale o tej porze w niedzielę IMHO nie trzeba jechać przez Pruszcz.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 19. Data: 2010-06-14 19:50:54
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-10 23:41, Michal Jankowski pisze:

    > Wyłącznie i na okrągło.
    >
    > Ja bym pojechał jednak do autostrady.
    >
    > MJ

    W weekend jechałem w tą i z powrotem.

    Rano sobota wyjazd z DC około 6:30, ze std przerwą 30minut w Ostródzie
    byłem na 11 w Chałupach.
    Na obwodnicy trójmiejskiej stałem w jakimś 4km korku :( ale dość
    sprawnie i szybko poszło. Jechałem 7mką.

    Powrót w niedzielę - wyjazd z Chałup około 9:30 - 10:00, 10:52 wjechałem
    na autostradę. Oczywiście standardowo jadąc tą trasą stałem z pół
    godziny pod MC w Grudziądzu. Nie stałem w żadnym korku.
    Jechałem - Grudziądz, Radzyń Chełmiński, Jabłonowo Pomorskie, Brodnica,
    Rypin, Sierpc i dalej jak z bicza strzelił.

    Wychodzi jedną i drugą trasą około 5,5h. Z jednym ALE - jadąc autostradą
    mam dubeltowy koszt ;) na 80 czy tam 100km trasy :)

    Czy się opłaca czy nie opłaca policzyć trzeba sobie samemu.

    Pozdrawiam !!

  • 20. Data: 2010-06-14 23:32:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Czarek Daniluk <c...@n...com> writes:

    > Powrót w niedzielę - wyjazd z Chałup około 9:30 - 10:00, 10:52
    > wjechałem na autostradę.

    Uroki niesezonu. W lipcu o 10:52 dojezdzalbys do Wladyslawowa... 8-)

    MJ