    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nad morze trasa - kilka pytań
    Date: Mon, 14 Jun 2010 19:50:54 +0200

    > Wyłącznie i na okrągło.
    >
    > Ja bym pojechał jednak do autostrady.
    >
    > MJ

    W weekend jechałem w tą i z powrotem.

    Rano sobota wyjazd z DC około 6:30, ze std przerwą 30minut w Ostródzie
    byłem na 11 w Chałupach.
    Na obwodnicy trójmiejskiej stałem w jakimś 4km korku :( ale dość
    sprawnie i szybko poszło. Jechałem 7mką.

    Powrót w niedzielę - wyjazd z Chałup około 9:30 - 10:00, 10:52 wjechałem
    na autostradę. Oczywiście standardowo jadąc tą trasą stałem z pół
    godziny pod MC w Grudziądzu. Nie stałem w żadnym korku.
    Jechałem - Grudziądz, Radzyń Chełmiński, Jabłonowo Pomorskie, Brodnica,
    Rypin, Sierpc i dalej jak z bicza strzelił.

    Wychodzi jedną i drugą trasą około 5,5h. Z jednym ALE - jadąc autostradą
    mam dubeltowy koszt ;) na 80 czy tam 100km trasy :)

    Czy się opłaca czy nie opłaca policzyć trzeba sobie samemu.

    Pozdrawiam !!