  • 1. Data: 2010-06-10 17:09:42
    Temat: nad morze trasa - kilka pytań
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Wybieram się nad morze, a że w tym kierunku bardzo rzadko mnie niesie,
    więc postanowiłem poprosić BiSwK - zwłaszcza tych, którzy w tamtym
    kierunku częściej podążają - o porady w następujących sprawach:

    1. Wybrałem "klasyczną" trasę, tzn. Warszawa (Łomianki, Zakroczym),
    Płońsk, Mława, Nidzica, Olsztynek, Ostróda, Pasłęk, Elbląg, Nowy Dwór
    Gdański, Gdańsk, Rumia, Wejherowo. Czy spotkam na niej jakieś
    nadzwyczajne utrudnienia, które np. opóźniłyby mnie o długi czas? Mam na
    myśli jakieś straszne przebudowy dróg, sytuację powodziową itp. Będę
    jechał w niedzielę rano, więc "korków" powinienem uniknąć, ale wolę
    zapytać. I ewentualnie - jeżeli byście odradzali tę trasę, czy którejś
    jej fragment - to którędy omijać ewentualne przeszkody?

    2. Gdzie na tej trasie są stacje benzynowe albo np. centra handlowe
    możliwie blisko drogi (tzn. tak abym nie musiał wjeżdżać do centrum
    miasta czy zbaczać), które - uwaga - mają przewijaki dla dzieci? To dla
    mnie bardzo ważny, wręcz pierwszorzędny element stanowiący o wyborze
    punktu postoju: przewijak dla dziecka. Niestety na mapie tego nie
    znajdę, więc wolę popytać, aby zaplanować sobie z góry postoje, niż
    potem jechać z ryczącym małolatem siedzącym na pełnej pieluszce przez
    kolejną godzinę rozglądając się za tego typu przybytkiem.
    (I od razu uprzedzam ewentualne komentarze: tak, potrafię i mogę dziecko
    przewinąć na siedzeniu samochodu. Ale skoro można to zrobić bardziej
    komfortowo i po prostu wygodniej, to dlaczego sobie mam nie zaplanować
    takiej możliwości wcześniej?)

    Pozdrawiam
    pwz

  • 2. Data: 2010-06-10 17:47:29
    Temat: Re: nad morze trasa - kilka pytań
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-10 17:09:42 +0200, pwz <p...@o...eu> said:

> [...]
    > możliwie blisko drogi (tzn. tak abym nie musiał wjeżdżać do centrum
    > miasta czy zbaczać), które - uwaga - mają przewijaki dla dzieci?

    <http://www.alantan.pl/AMA/Aktualnosci/-Stacje-benzy
    nowe-przyjazne-maluchom.php>
    <http://www.alantan.pl/Shell-przyjazny-rodzicom-i-dz
    ieciom.php>

    --

    Bydlę

  • 3. Data: 2010-06-10 18:04:57
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 10-06-2010 o 17:09:42 pwz <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > przewinąć na siedzeniu samochodu. Ale skoro można to zrobić bardziej
    > komfortowo i po prostu wygodniej, to dlaczego sobie mam nie zaplanować

    W Gdańsku zapewne będziesz jechał trasą W-Z i ul Kartuską, przed wjazdem
    na obwodnicę 3miasta jest C.H. Auchan (ul Szczęśliwa) w tym miejscu trwa
    przebudowa węzła Karczemki, będziesz jechał w niedzielę, rano nie ma
    problemu, ale później możesz już postać dobrych kilkanaście minut na ulicy
    Kartuskiej.

    Stacje Paliw będziesz miał (te z WC) na obwodnicy Shell i Lotos, później w
    Gdyni Lukoil, Lotos, później w RumiBP... także będą co parę km

  • 4. Data: 2010-06-10 18:23:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    7ką leci sie ladnie i przyjemnie, nie ma specjalnie duzych utrudnien. dalo
    sie jechac nawet jak wszyscy wracali z dlugiego weekendu - tylko przy mlawie
    sie zrobil korek (zrobilem objazd przez ciechanow) nie pamietam dlaczego i w
    lomiankach bylo -cytujac goscia z cd - zatwardzenie:)

    poza tym ok:)

    co do pkt2 to nie mam pojecia....

    strzelam ze w mcdonaldzie w ostrodzie bedzie cos takiego - chyba
    najpopularniejszy przystanek na 7ce:)

  • 5. Data: 2010-06-10 18:26:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 18:23:51 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > i w
    > lomiankach bylo -cytujac goscia z cd - zatwardzenie:)

    Ach ta dzisiejsza technika - nawet na CD są nagrywane aktualne
    komunikaty drogowe ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-06-10 18:33:38
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    pwz pisze:
> [...]
    >
    > 1. Wybrałem "klasyczną" trasę, tzn. Warszawa (Łomianki, Zakroczym),
    > Płońsk, Mława, Nidzica, Olsztynek, Ostróda, Pasłęk, Elbląg, Nowy Dwór

    Klasyczna to chyba Gdansk, Sopot, Gdynia, Rumia, Reda... Wejherowo nie
    lezy nad morzem :>

> [...]
    > zapytać. I ewentualnie - jeżeli byście odradzali tę trasę, czy którejś
    > jej fragment - to którędy omijać ewentualne przeszkody?

    Jak juz kolega Ci napisal, wezel karczemki na obwodowej (przebudowa),
    ominac mozna przez miasto i chyba tak bym pojechal na Twoim miejscu,
    pchanie sie na obwodowa nic Ci nie da, a w niedziele w miescie powinno
    byc luzno.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-06-10 18:46:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    pwz wrote:
> [...]
    > zapytać. I ewentualnie - jeżeli byście odradzali tę trasę, czy którejś
    > jej fragment - to którędy omijać ewentualne przeszkody?

    Można chwilę wcześniej niż w samym Gdańsku odbić w stronę obwodnicy
    (krajowej jedynki) -- np. tuż przed Przejazdowem w lewo na Pruszcz
    Gdański i przez rzeczony Pruszcz na jedynkę.

    pzdr
    \SK

  • 8. Data: 2010-06-10 19:22:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ach ta dzisiejsza technika - nawet na CD są nagrywane aktualne
    > komunikaty drogowe ;-)

    lol cb ofkors:D

  • 9. Data: 2010-06-10 22:15:59
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    >
    > poza tym ok:)
    >
    > co do pkt2 to nie mam pojecia....
    >
    > strzelam ze w mcdonaldzie w ostrodzie bedzie cos takiego - chyba

    a tam jest albo tłok albo duży tłok (i to nie ten od cylindra ;) Chyba
    to miejsce wypada +- w połowie trasy z Wawy do 3 city, więc wszyscy tam
    chętnie zatrzymują cię. A właściciel pewno już Maybachem jeździ ;)

    W.

  • 10. Data: 2010-06-10 22:18:45
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Karolek pisze:

    > Klasyczna to chyba Gdansk, Sopot, Gdynia, Rumia, Reda... Wejherowo nie
    > lezy nad morzem :>

    jeśli kolega jedzie do Karwi bądź Dębek to można przez Wejherowo.

    --
    pozdrawiam,
    W.