-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: na jakie parametry zwrocic uwage przy kupnie nowego auta?
Date: Fri, 5 Aug 2011 09:26:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <j1g5uk$666$1@news.onet.pl>
References: <j1en9d$o1b$1@inews.gazeta.pl> <j1er1k$qev$1@cougar.axelspringer.pl>
<j1evr2$cmf$1@news.onet.pl> <j1f1un$kg7$1@news.onet.pl>
<j1f22g$kru$1@news.onet.pl> <j1fvbq$sn9$2@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: afoh18.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1312529172 6342 178.42.111.18 (5 Aug 2011 07:26:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Aug 2011 07:26:12 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1fvbq$sn9$2@news.net.icm.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110804-1, 2011-08-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389963
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Nadhira" <n...@o...pl> napisał w wiadomości news:
>>> Dziwne, bo moje autko po zwolnieniu do 20kmph na 4 biegu nie
>>> protestuje jak się nie zredukuje biegu, twierdzisz że to zasługa
>>> niskiego momentu obrotowego?
>>
>> Raczej typu silnika, te z większym momentem, czyli zazwyczaj diesle, w
>> mieście wymagają sporego wachlowania wajchą.
>> Na trasie sytuacja się odwraca.
>
> Tu się zgodzę... Przy dieslu znacznie szybciej zmienia się bieg w
> porównaniu do benzyny :) wiem to z autopsji :) ale to raczej przy
> przyśpieszaniu, a nie zwalnianiu...
Przy zwalnianiu na upartego wystarczy sprzęgło wcisnać. ;-)
>benzyna na niskich obrotach szybko zaczyna się dławić, podczas gdy diesel
>nadal ładnie ciągnie
Mam dokładnie odwrotne wrażenia.
Mój nie bardzo chce jechać poniżej 20 na biegu II, 40 na III, 60 na IV i 80
na V.
Benzyny nie szarpią chociaż, nawet jeśli nie przyspieszają specjalnie w
podobnych okolicach.
Dotyczy również dośćmocnej turbobenzyny.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.11 09:36 MZ
- 05.08.11 13:35 firlik
- 05.08.11 15:45 Bydlę
- 05.08.11 15:51 Cavallino
- 05.08.11 16:42 Marcin Luty
- 05.08.11 18:58 Przembo
- 05.08.11 23:01 Tomasz Pyra
- 05.08.11 23:29 RoMan Mandziejewicz
- 06.08.11 00:38 Tomasz Pyra
- 06.08.11 23:24 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=