  • Data: 2011-08-05 09:36:34
    Temat: Re: na jakie parametry zwrocic uwage przy kupnie nowego auta?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-05 07:42, Agent pisze:

    > A po co mają się otwierać z tyłu do końca? Jak w czasie jazdy otworzysz
    > z tyłu szybę to i tak powietrze (ciśnienie) łomoce tak że musisz zaraz
    > zamykać

    Zgadzam się, natomiast zacząłem na to zwracać uwagę podczas oglądania
    jednego z pierwszych Aveo ładnych parę lat temu. Tam tylna szyba
    opuszczała się o około 10 cm. Poza tym to się pośrednio przekłada na
    wielkość tylnych drzwi i wygodę wsiadania z tyłu, zwłaszcza np.
    wkładania fotelika itp.

    > No to zależy od auta. Bo 15 np w takim Modeo będą wyglądały jak "pól
    > dupy za krzaka" Generalnie uważam tak samo że jeśli chodzi o wygląd to
    > im większe tym lepsze. Kłóci się to trochę z komfortem jazdy jak i ceną
    > opon. Jednak niczym tak łatwo nie poprawisz wyglądu auta (i to znacznie)
    > jak dużymi ładnymif felgami. Np. nowa Astra na 18 calowych alu wygląda
    > super, na 15 calowych zwłaszcza nie alu z kołpakami kompletnie byle jak.
    Dokładnie tak. Pisałem o 15" mając na myśli średniej wielkości kompakt,
    gdzie 16" to czasami już wygląda śmiesznie. W każdym razie duże felgi to
    podobno podstawa <-- to znów moja żona:)

    > I tak pewnie będzie to robił facet więc bez znaczenia

    Niby tak, ale nawet facet będzie wolał to zrobić w miarę szybko.

    Zapomniałem o jeszcze jednej ważnej rzeczy:

    Sprawdź, jak z wysokością z przodu, tzn. unikaj aut z nisko zabudowanym
    przodem. Kobiety (chociaż nie tylko) mają tendencję do spadania z często
    bardzo wysokich krawężników zamiast się z nich delikatnie zsuwać i taki
    ładnie wyglądający spoilerek pod zderzakiem najczęściej przeżywa jedno,
    max kilka takich spadnięć. Później sam spada.

    --
    MZ