  • Data: 2011-08-05 07:18:48
    Temat: Re: na jakie parametry zwrocic uwage przy kupnie nowego auta?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "proartisma" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j1en9d$o1b$1@inews.gazeta.pl...
    > na co patrzec przy kupnie nowego auta? chodzi mi o parametry techniczne bo
    > wygode i wyglad to sobie sama potrafie ocenic. sprzedawcy mowia glownie o
    > momencie obrotowym i spręzarce ale jakos nikt nie potrafił mi do końca
    > wytłumaczyć jak to się przekłada na użytkowanie. czy lepiej wziąśc silnik
    > diesel czy może lepiej tradycyjnie na beznyne? jakie samochody w tej
    > chwili
    > najmniej sie psuja?
    >
    > --
    I dobrze mówią. Generalnie silnik np. 1.4 Turbo benzynowy będzie jechał
    znacznie lepiej niż 1.4 bez turbo. Sama moc max mało mówi o tym jak się
    będzie jeździło. A to tez dlatego że przeciętny użytkownik rzadko kręci
    powyżej 4.5 tys obrotów więc moc rowijana np przy 6.2 tys jest osiągana
    rzadko.
    Jak auto ma być nowe to po prostu przejedź się wybranym modelem z silnikiem
    benzynowym bez turbo, silnikiem benzynowym z turbo i dieslem. Jak nie
    poczujesz różnicy albo jest to dla Cibie bez znaczenia to bierz najtańszy.
    Diesel będzie mniej palił ale naprawy są bardziej kosztowne. Chociaż jak
    auto ma być nowe to też bym się specjalnie nie bał.